Oke , jij hebt er dus een andere motor opzitten ?
Ja een RB
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oke , jij hebt er dus een andere motor opzitten ?
Onderdelen van Sirio S23's passen ook op de R&B's![]()
Probeer het gewoon eens op E-bay , kom daar regelmatig zowel spullen van R&B tegen als van Sirio.
Trouwens, met 'een halve slag open draaien', doelt men dan op het rijker zetten? Neem aan van wel, omdat tegen de klok in altijd open draaien is.
Vandaag het 9e tankje opgereden. Een paar dingen vielen mij op. Hij draait nu goed stationair, alleen als je wat gas geeft, en hij rolt uit, duurt het soms even eer hij weer mooi stationair draait, waardoor die eigenlijk toch gas geeft terwijl ik hem neutraal heb staan.
Ook blijft ie maar inkakken als ik accelereer, en slaat ie af als ik het gas dan in blijf houden. Ook op wat hogere snelheid wilt ie soms nog wel eens inkakken als ik opeens meer gas geef.
Ik wordt nu misschien wel beschouwd als dé ultieme noob, maar ik wil het toch graag goed doen...
Nou kijk. Je geeft gas, alleen dan zakt ie als een gek opeens in toeren, alsof die verzuipt (het is een gorgelend geluid). Maar hij rookt nog als ie zelfs stationair staat, dus ik denk persoonlijk dat ie' dan toch te rijk staat.
Ja, dat heb ik ook al gedaan, maar ook als je het doseert wilt ie bij vol gas nog wel eens flink in de toeren zakken.
Ik zal 'em morgen wel eens een aantal slagen armer zetten.