Traxxas Revo topic

• Topicstarter Topicstarter alfaracer
  • Startdatum Startdatum
TT-01 rcdriver zei:
@ dirk-jan.. wie is wiens auto :P..

weet ook iemand goedkoop aan een revo 3.3 te komen?
pb'en graag!

Die standaard Revo is idd van mij :wink:

Wil je een nieuwe of 2dehands?

Voor nieuw kun je wel bij Lars terecht, daar kosten ze volgens mij 550 euro

de kop van mijn 3.3 motortje lekt kan ik hier vloeibare pakking tussen doen?

nee absoluut niet doen, kop eraf halen en kijken of de koperen ring beschadigd is. Wat ook nog eens kan lekken is het gat waar de gloeiplug ingaat. Als dat zo is heb je een nieuwe kop nodig.

De ring onder de kop bepaalt ook het punt van ontsteking. Als je deze met vloeibare pakking gaat vervangen klopt dit niet meer...

Wat is het rustig hier!?

Reden van deze kick is mijn twijfel om ook een Revo te kopen. Is het verstandig om nu nog een Revo te kopen? (omdat het model al best "oud" is)
the Border had laatste ook al uitverkoop van Revo onderdelen...

Ik wil heel graag een 1/8 off road auto.. van het weekend heb ik met een revo 3.3 mogen rijden van een clublid. En ik vond het een toffe wagen.
Zeker het startsysteem is relaxed! En wat een power zit er in die trx 3.3!
Wat raden jullie mij aan?

ik heb namelijk ook een oogje op de GS XUT Pro. Vooral door het feit van makkelijk/snel leveren van onderdelen en support.

@ Chokie; heb je al een filmpje van jouw dubbele stuur mod? :D

blijven onderdelen nog wel gewoon een tijdje te koop
waar kun je trouwens onderdelen voor een Traxxas
Revo kopen?
ik ben van plan om er een te kopen, vandaar.

martijn

hi,
alles wat we nog on-line hebben staan is direct leverbaar.
voor onderdelen die er niet meer tussen staan zijn apart te bestellen maar dat gaat niet de 25%korting vanaf ;)

de code voor in coupon code is REVO25%

Mijn motor van mijn revo 3.3 is na 4 liter al aan vevanging toe :evil: , dus nu heb ik een nieuwe motor nodig.
Maar welke motor raden jullie aan om hem er op te zetten en welke niet?
Ik zie vaak dat mensen de RB tm323 op hun revo zetten.
Maar past deze motor zonder aanpassingen gewoon op de revo 3.3?
Ik denk wel dat er dan een anderen uitlaat op moet?
En wat kan je verder nog veranderen aan de revo zodat hij nog beter is? (hij is nog standaard)

ik zou de rb523 of 323halen. Ik heb met de 323 lang gereden.Er zit een motorsteun en uitlaat bij als je het koopt, dus inbouwen en rijden. Ikzou de vering iets strakker maken. 40 of 50 WT olie erin en oranje voor en zwart achter. Iets meer bashwaardig. Voorderest alleen iets upgraden als het kapot gaat. De revo is vanzichzelf erg stevig.

Oke bedankt voor de reactie.
Maar waar kan ik dat RB tm323 blokje kopen?
En wat is de prijs?
Nusti:Hoeveel liter heb jij er dan mee gereden?

Ik had er een liter of 15 doorheen toen ik de Revo wegdeed. De motor had toen nog erg goede compressie, liep goed en sterk en zou zeker nog een liter of 10 meekunnen misschien meer. Het enige probleem met de 323 is de carburateur. De schuif is lastig af te stellen ddor het linksysteem van de Revo.Hij zal snelblijven hangen. Even er voor gaan zitten en een sterkere gas/rem servo doen wonderen.

De motor is voor zover ik weet te koop bij de border. Anders in Amerika bij www.amainhobbies.com

Ik heb wat rond gezocht, maar ik kan in nederland het blokje nergens vinden!
Iemand een idee van waar hij tekoop is?
Bij border zie ik hem niet op de site, alleen in Amerika is hij goed te krijgen.
Maar ik heb hem het liefst in NL.

Nusti: Waar had jij hem dan gekocht?

Ian, ik heb nog een RB TM523 liggen die ik niet meer gebruik. Is wel een motor die ik nooit 100% goed afgesteld kreeg (lag toen aan mij, had niks van ervaring met nitro motoren), dus misschien iets voor jou om te proberen? Mag weg voor een spotprijs..
Ik heb ook nog een Picco .26 maxx die past op de revo (mits bijpassend motorblok). Hij is gemod door ABMods (komt uit amerika). Als iemand interesse heeft in een van deze motoren, ze mogen de deur uit voor een klein prijsje want ik gebruik ze niet meer.

Kan wel niet garanderen of de afstelling e.d. goed is, maar de Picco heeft alleszins nog massa's compressie.

Jasje: Ik heb je een BP'tje gestuurd over de motoren!
Ik wil ze beide wel hebben! (mist het een leuk prijsje is)

Hoi,

Ik heb nog even geinformeerd ver welke RB blokje op kan en waar hij tekoop was.
Ik ben er dus achter gekomen dat de RB tm 323 niet meer in productie is en de RB tm523 de vervanger is.
Ook heb ik me laten vertellen dat het inslijt probleem van de carabateur is verholpen, dus u niet meer het probleem van het aanpassen van het gas meganisme.
Maar welke motor blokje adviseeren jullie aan te schaffen voor de Revo, een RB tm523 of een Picco .26 Maxx :?:
Er zit wel een aandig prijs verschil in.

Mvg.

Ian.

Ze zijn allebei zeer snel en van hoge kwaliteit. Ik zou voor de RB gaan, omdat RB bekend staat om zijn eenvoud in afstellen en goede constante motorloop. Ik heb zelf de TM323 en die slaat nooit af, behalve wanneer de brandstof op is. Ik heb ook veel Picco motoren gehad, of nog steeds in bezit en die lopen ook heel goed en snel, maar daar heb je wel wat meer afstel ervaring voor nodig om ze echt goed te laten preseteren.

Back