P
piepertie
Guest
nusti zei:@ piepertje...de kap heb ik zelf gespoten...het is de proline crowd pleazer
Over de vering van de Revo. Die is standaard idd te zacht zeker met mijn setup. Ik rij met 50W olie en groen voor en bruin achter, maar ik ga waarschijnlijk nog een stapje verder qua stijfheid.
Je kunt alleen op de achterwielen remmen...2 opties: een cente diff en dan de achterrem eerder laten pakken dan de voorrem (zo gebruik ik het) of een vrijlooplager voor de voorrem zetten. Wordt door een paar fabrikanten gemaakt, kost wel veel..(80 dollar)
@chokie: De centre diff werkt echt heel goed. Je zou verwachten dat de auto continue op zijn dak zou liggen met deze motor, maar het diff vangt dit perfect op. Ik heb er idd 500K olie inzitten en heb absoluut geen last van balloonende voorbanden of dat de auto slecht optrekt, gaat zelfs als een speer. Ik kon de truggies prima bijhouden met optrekken.
De side pipe heb ik erop zitten omdat een achteruitlaat er niet oppast en zo de motor een veel betere flow heeft.
Met de truggy cup gaat het goed, ik leer zeker een heleboel, gisteren wel veel pech gehad, 2 X een schokdemper afgebroken en de race vroegtijdig moeten verlaten en 1X probleem met de slipperclutch waardoor ik ook uitviel. Uiteindelijk kwam ik 1 plaats te kort voor de halve finales.
Alfaracer rijdt tegenwoordig met een hotbodies en niet meer met een Revo...ik ben de enige
Tnx. Nusti, voor de remmen moet ik het dan nog maar ff uitzoeken. Vraagje? Met wat voor banden rijd jij nu???
Ik hoop dat je volgend jaar ook nog meedoet met de truggie cup, want ik moet dit jaar nog ff oefenen maar dan ga ik het ook proberen!!!!!1