de spur gear zet je vast met drie boutjes, met de enkele moer in het midden regel je alleen de slipwerking. Ik heb deze bij mij ik geloof 1 kwart los gedraait vanuit vast.
De vering; Alle originele veren van traxxas zijn rood. Als het goed is zit aan de bovenkant of onderkant een gekleurd streepje. ik heb oranje (voor) en goud (achter). Daarnaast heb ik de veren gevuld met 50 WT ipv de standaard 30. Mijn vering staat een stuk strakker en heb ook niet meer het probleem van omvallen. Ik moeterbij zeggen dat ik mijn zender ook afgesteld heb op stuuruitslag. Met de originle zender kan dat niet.
Ik ga binnenkort naar een nog strakkere setup van de vering aangezien ik erg veel jump en ik merk dat de rijhoogte wat te laag is. Word waarschijnlijk groen voor en zwart achter
http://www.traxxas.com/support/pub/images/Revo-spring-chart.jpg
De single servo setup is vrij simpel. Zorg dat je een servo hebt die meer dan 9 kilo trekt (bijv. hitec 645mg). Knikker de twee servo's eruit en plaats rechts de enkele servo (als je de EZstart nog gebruikt, anders kan de servo links voor de gewichtsverdeling). Zet het servo armpje dat bij de servo geleverd is op de servo en boor het gaatje op tot 2,5mm en schroef het armpje dat naar de linkage gaat hierin en borg het met een moertje. Als je servo arm langer is dan de originele dan heb je meer stuuruitslag, maar moet je wel enkele dingen wegfrezen, ook moet je de servosaver veer vervangen voor een sterkere. De stuurarm naar de servosaver die je niet gebruikt kun je erafzagen of het geheel vervangen door de proline single servo arm (bij the border te koop)
Het werkt erg goed, mijn draaicirkel is een stuk kleiner. Ik gebruik de hitec 945mg.
De info die in deze link staat heb ik gebruikt en heb ook alle mods gedaan behalve de dustboots verwijderd.
@chokie; Prettige vakantie.....ben benieuwd naar je 4ws en of het werkt. Waarik aan zatte denken voor jou is om de achterste stuur servo te kunnen reversen zodat de achterwielen zowel tegen kunnen sturen als parallelsturen...