De trekker doet het prima op zich. Er moeten nog wel wat kleine dingen worden gedaan maar hij slaat zich er als 2wd best doorheen. Natuurlijk geen offroad buiten gras maar ik ben best tevreden voor nu.
Het lijkt erger dan het is maar er komt wel een nieuwe regelaar in. Deze van Ali fluit wel een beetje en regelt rond het nulpunt soms beetje rommelig. Ik heb een CTI Thor besteld. Daarmee moet het beter gaan.
Ook heb ik een andere zender voor mijn modellen gekocht. De gelegenheid bood zich mijn MAN met Goldhofer RTR te verkopen dus met zender. Ik speelde al een tijdje met de gedachte om de Graupner MC20 te verkopen. Ik twijfel of Graupner wel een toekomst heeft. Er is al jaren geen update meer. Nu is het spul nog wat waard en ik had ook een berg ontvangers. Deze gingen als warme broodjes.
Nu dus een Frsky X20 Tandem.
Dan de kieper. Hier een kleine aanpassing aan de wielophanging. Zoals op de eerdere foto's is te zien staat hij vrij laag wat wil zeggen de banden zitten zowat in de spatborden. Das niet echt een agrarisch gezicht zeg maar. Hier moest een quick fix komen. In de toekomst hoop ik op een ander chassis hiervoor dus nu even zo.
Met een setje boutjes de weg van de assen beperkt.
Net die millimeters die nodig waren.
Tot slot een nieuw tussenproject dat ik nu hier maar neerzet. Hij is immers voor de trekkers gedacht.....
Een standaard Bruder dieplader..... zagen, zagen, wiede wiedewagen...
En dan heb je stukken Bruder dieplader of is het dan een stukke?
Huuk huuk huuk.......
Dus gewoon nog een tweede erbij.....
Mooie zaagsnedes met mijn japanse vriend.
Beetje kijken, voelen, meten en inspireren.
Zoiets dus! Diegene die mij volgen zeggen nu, das een bekende?
Inderdaad, zoiets was er al maar die is met de Arocs meeverkocht. Die had ik wel 5 keer kunnen verkopen zoveel navraag heb ik gehad.
Maar nu dus eentje voor de trekkers. Net even anders opgebouwd.
We beginnen maar even met een back bone. Er moet wel een best zware shovel op kunnen. Mag dus best wat steviger zijn.
Binnenkort weer meer.