Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar vind ik dat @martin_12 ? heb gezocht bij çalibrations' bij 'flow dynamics ' en 'flow rate' maar daar niet gevonden. Ik gebruik Bambu Studio hier...Valt dit op te lossen door de benodigde Pressure Advance te bepalen en in te stellen? Links zie je in de afbeelding de bulten, rechts ontstaan er gaten en het optimale zit er ergens tussenin.
Bekijk bijlage 578572
Ja is de lange versie. alleen de banden zijn gekocht van Lesu en de lineair-activator voor de oprij platenen paar draadstangen. Maar is prima gelukt met pet-g filamentZiet er goed uit! Heb je de lange versie gemaakt?
Ja is de lange versie. alleen de banden zijn gekocht van Lesu en de lineair-activator voor de oprij platenen paar draadstangen. Maar is prima gelukt met pet-g filament
Ik heb voor de wanden 4 boven kant 6 bodemlagen 4 invulling 35%Ik ben ook wel benieuwd naar je printinstellingen, met name je gebruikte infill. Ik heb zelf de caterpillar 973 geprint van Lasse en heb daar 30% infill gebruikt en 100% voor delen waarvan ik dacht dat er krachten op kwamen. Voor de Komatsu 300 die ik nu aan het printen ben wilde ik vooral 30% doen.
Echter moet die trailer aardig wat gewicht dragen, ookal heb je die draadstangen. Dus ben benieuwd wat jij gebruikt hebt?
Valt dit op te lossen door de benodigde Pressure Advance te bepalen en in te stellen? Links zie je in de afbeelding de bulten, rechts ontstaan er gaten en het optimale zit er ergens tussenin.
Bekijk bijlage 578572
Lijkt bijna dat je de temperatuur wat te laag hebt staan de buitenste lagen lijken niet echt in elkaar te vloeien. Ook de schroefgaten die gprint zijn lijken niet echt goed vast te zitten.Die instelling heeft Creality Print niet. Ik heb de jurk control omhoog gegooid van 30mm/s naar 50mm/s. De hoeken lijken nog licht te bollen, maar het lijkt op eerste oog wel iets beter.
Bekijk bijlage 579701
Bekijk bijlage 579702
Ja die van de 245 zien er het beste uit.Ik begon op 245 en 1e laag 240 (en flow rate 1e laag 95 en inner walls ook 95). Plaat 80. Dat is de onderste van de 3 op de foto.
Daarna 250 (ook eerste laag). Plaat 80. Dat werd gruwelijk lelijk. Bovenste op foto. Wat nu maakt dat dit zo lelijk werd, geen idee? Uiteinden trokken ook krom. Maar zie geen aanleiding dit verder te onderzoeken, zie hieronder.
Middelste is 245 (ook 1e laag) en flow rate 1e laag en inner walls op 100. Dat is waar ik nu zit. Er zijn stukken die echt goed zijn en wat stukken waar je nog iets de aparte lijnen ziet. Het zou mssn nog ietsjes warmer kunnen, maar gezien het resultaat van 250 graden denk ik dat de winst geneuzel in de marge is en vind 'm zo prima.
De foto toont de onderzijde van de prints. Petg van Real. Ik had liever bij 123-3d gebleven, maar die hadden geen blauw...
Bekijk bijlage 579915
De bovenzijde zijn gelijk resultaat. De 250graden (bovenste) kreeg een error en liep vast bij de top-layer(s).
Bekijk bijlage 579931