Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat bedoel je daar precies mee Mark? @sticks met 4 proportionele kanalen: Duidelijk!X20 met ontvanger circa €500 ja.
2 sticks wat 4 kanalen in.
Dan nog 3 schuiven, en 4 potmeters erop.
Volgens mij zit er dan meer electronica in het onderstel dan nu, want in het onderstel zit alleen maar een electrische swivel; ik heb een 12 poorts swivel er in gezet, omdat die niet veel meer kosten dan een kleinere, en dat is het enige wat in het onderframe zit, en daar kun je van onderen altijd makkelijk bij. Wile je een foto'tje? Kan ik wel voor je maken, en dan heb i nog de electrische stempels, maar dat zij inwendig ook maar 2 draden naar elke stempel, de rest zit buiten.Ik wil elke rups eigen ontvanger zodat er geen elektra in de onderwagen zit.
Die is zometeen slecht bereikbaar in geval van elektra problemen.
Dan kan je misschien juist wel ontvangers met minder kanalen per rupsX20 met ontvanger circa €500 ja.
2 sticks wat 4 kanalen in.
Dan nog 3 schuiven, en 4 potmeters erop.
Ik wil elke rups eigen ontvanger zodat er geen elektra in de onderwagen zit.
Die is zometeen slecht bereikbaar in geval van elektra problemen.
Wat bedoel je hiermee, zijn alle kanalen proportioneel te maken dan? Of bedoel je dat er geen draaiknoppen op de zender zijn; maar die kan je toch monteren op je sticks als dat zou kunnen?De x9d heeft volgens mij 24 kanalen uit te sturen, maar dan kom je knoppen te kort.
Die kan je er dan vast wel weer bij maken, kan bij de x10 iig wel.
Je kan minstens 2 ontvangers koppelen, met een module achterin nog 2.
De vraag is wat je tegelijkertijd wil besturen.
Je bent altijd welkom hier met je printer wil er wel naar kijken wat het pobleem is. Instelling of firmware of wat anders.Hier staat een Creality Ender-3 V3 SE.
Als we daar 123-3D pla in doen dan legt die een goede test lijn maar vervolgens plakt die niet meer.
Hier staat een Creality Ender-3 V3 SE.
Als we daar 123-3D pla in doen dan legt die een goede test lijn maar vervolgens plakt die niet meer.