the Wings Nistelrode , verzameltopic

Ik niet. Waait me te hard.
Wordt bankzitten op een verjaardag.

Mooie foto's. Heb meteen een nieuwe screensaver.
Fotograaf, en webmaster, bedankt.

lid geworden

zo!!!!
net lid geworden van MVC The Wings.
heb er heeeeellllll veeeeellll zin in.
hoop van jullie veel te leren vwb rc vliegen.
ben een starter..
ik hoop dat ik een leuke tijd heb en veel kan leren
zie jullie spoedig..

groetjessssssssssss

Welkom Willie!
Dit draadje is erg rustig sinds we een groepsapp hebben.
Als je er bij wil, moet je dat even vragen aan Serge.

Jammer genoeg is het seizoen bijna voorbij.
We vliegen gewoon door maar het weer zal het steeds minder toelaten...

hoi hoi..
ivm verbouwing hier is hier druk geweest.
maar maakt niet uit ..kan ik mooi oefenen op de pc.....en mijn kisten gereed maken !!!
tuurlijk wil ik wel bij de groepsapp!!! laat maar komen SERGE...

THNX Chopstick.....ik w8 rustig af tot ik toegevoegd word..heb er ieder geval veel zin in....hoop veel te leren ..en tips te krijgen om mn kisten goed te krijgen..

Voor de sport en 3D heli-liefhebber. Aanstaande zondag is er een meet bij de flying Dutchman in Zaltbommel.
De inschrijving voor het vliegen is allang vol, maar komen kijken is ook leuk en leerzaam.
Er wordt tegen 10 uur gestart. Koek en zopie regelt de club.
En mooi weer is besteld.

Het zal julliw niet verbazen dat de heli-meet niet is doorgegaan. Het was een legendarische regendag in Nederland.
Jammer. Volgende keer beter.

Voor de rest is het hier erg rustig. Ligt ook aan mij. Nu ff heeeeel druk met de boot schuren en schilderen. John dv Pas doet dat voor mij. Keigoed dus.

Zondag heb ik 's-middags visite, dus de kans is klein dat ik naar de seizoensluiting kan komen.
Veel plezier allemaal, en goed vliegweer toegewenst.

Fijne seizoen afsluiting gewenst. Laat je de snert goed smaken. I.v.m. enkele verjaardagen in de familie die natuurlijk op zondag gevierd moeten worden kan ik niet aanwezig zijn. hopelijk komen er nog een aantal mooie vliegbare weekends aan.
Veel fun allemaal en tot ziens

zo heren
was een gezellig dagje en zoals ik het seizoen geopent heb ook zo afgesloten.
met een crash.....dus als iemand nog een 40a en een graupner gr12 ontvanger vindt bedankt alvast.

en heren nog erg bedankt met het helpen zoeken.

Ik heb ook heerlijk dagje gehad! Eindelijk mn Dx9 kunnen testen :p en mooi aantal vluchtjes gemaakt.

Nu kreeg ik ook een mailtje dat mijn skies onderweg zijn! als ze binnenkomen op de UCF en lekker sneeuwvliegen haha :p

Back