the Wings Nistelrode , verzameltopic

full

Ben nog met led verlichting bezig om hem op de meetings nachts te kunnen vliegen .

Mvg Johan

Laatst bewerkt door een moderator:
nee toch johan, ga ik dit jaar de grote meerdaagse meetings af, zodat ik je dan maar 1 dag tegen kom, ga je ook XD haha nee grapje, word kei mooi 2012!!! hopen dat we alleen een wat drogere zomer hebben :p

oooh... BIJNA BIJNA BIJNA!!!! morgen uitlaatje en prop halen, als ik tijd over heb worden deze 's middags nog gelast! Dan zaterdag middag ff wat dingetjes solderen/lijmen en dan isdie al klaar!!!

We gaan het toch niet meemaken dat ik em al voor het einde van dit jaar kan vliegen ofwel :D

Oja, ik heb er nu een tank in zitten van 550ml... dat is bijna 3 kwartier vliegplezier! :|

hoezo onnodig gewicht ? ik hoef em toch niet vol te tanken ?

Deze tank paste gewoon perfect, en alles sluit precies aan op deze manier. Had ik de kleine tank erin gedaan die ik ook in de piper heb, dan heb ik rondom overal speling waar ik em weer vast moet gaan zetten...

enne je kent me 3 kwartier... ja ik heb af en toe wel een gekke bui XD

Zoiezo erg handig als ik flink ga trainen op figuren, dan tikt de tijd zoiezo snel weg...

ja dat word een punt :p ik weet niet waar het CG moet komen XD ben aan het zoeken, maar kan niks vinden :p zal moeten wachten tot morgen, dan ga ik ff naar hobbyin dus :p

ik ben morgen middag ook bij hobbyinn ;) even 2 nieuwe robbe lipo`s halen voor de yak .

daarna ff naar dongen bij kranenbroek langs .

misschien zie ik je morgen nog .

mvg

Mijn nieuwe FBL-systeempje van hobbyking ligt bij de douane. Wordt dus dit jaar niks meer met de 450.
Hoop tijdverlies voor een pakketje van 50 euro. Maar goed, het is niet anders.

Gelukkig heb ik de andere twee heli's nog.

Back