the Wings Nistelrode , verzameltopic

en wie gaat er vliegen vanmiddag? Frank1 wou al komen heb ik begrepen uit dit draadje, maar wie komt er nog meer?
ik ben er denk ik rond half 2

Lekker gevlogen, en een beetje onverwacht omdat de visite niet doorging.
Het ging na een acuutje wennen weer flink hard in de rondte.

@Jurgen:
Aangezien Jan die HK500 amper van de grond heeft gekregen heeft hij er nu met de Atom500 al meer flighttime opzitten. Dat kan niet missen.

en.. wie is er vanmiddag op het veld. ik denk dat ik wel even kom kijken. misschien nog even over het uitlaatje hebben van de super-cub

Het Jo gedeelte van CaJo en ik hebben voor de buien nog een keer gevlogen...
Toen we weer wouden gaan vliegen, begon het meer te waaien, en er viel natte sneeuw, zodoende nu weer thuis bij de kachel..

Frank.

Zo, vandaag weer een bijzonder goede dag gehad :D ik ben 2e geworden met de F3P-C, dus het gaat erg goed!

Ook heb ik de Ultimate heeeeeeeeeell fftjes opzij want ik ben sinds gister eigenaar van een Xtra 2000. Hier heb ik vrijwel alles voor liggen, dus deze kan begin januari al vliegklaar zijn, en dat wil ik ook :p

Proficiat Michael!

Ik heb nog steeds niets luchtwaardigs.
Drie kisten hadden allang vliegklaar kunnen zjn maar ik kan de puf niet vinden.
Het weer werkt ook niet erg motiverend.

Gefeliciteerd Michael. Mooi resultaat. Nu nog een eerste plek, You can do it!
En fijn dat je in het grotere segment ook weer snel airborne kunt zijn.

Bedankt heren!

En jammer johan! weet jij waar ik wel aan de juiste spullen kan komen ? heb al een mailtje naar Hobbyin gedaan, aangezien de Xtra hun otwerp is en ze zelf ook zenoahs verkopen :)

Kijk bij T.C. op de site.
Daar staan de bochten (4 verschillende) met de prijzen.

Kan je zien welke je nodig hebt . (met bestelnummer)

Vergeet niet het stuk teflon met de 2 veerklemmen .

Mvg Johan

Back