the Wings Nistelrode , verzameltopic

Ik zag het idd. Er zit al een rubber gedeelte op de resopijp, hier kan ik de leiding gewoon indoen en vastklemmen.

Verder zijn die 4 bochten van TC niet goed.
3 bochten blijven aan de zijkant, en 1 gaat wel goed, maar die zit schuin naar achter.

Ik heb dus gewoon een manifold voor de zg20 nodig, 3 bochten en 2 stukken recht, ff zoeke waar ik die zsm kan bestellen. Spullen kunnen hier op het werk gelast worden :D

Hobbyin heeft dat wel op voorraad, waarschijnlijk moet je dan 20mm diameter hebben voor een ZG20...

Ok :D Ik denk dat ik de motor er gewoon op monteer, en er dan eens mee naar hobbyin ga. Kan die man er gelijk even naar kijken, en dan weet ik zeker dat het past wat ik koop :D

Heb er echt zin in, en hoop dat ie volgende week al vliegklaar is! ben toe aan een benzine kist haha, duurt nu te lang :p

he Michael, ik leest het nu pas, maar proficiat met je 3e plaats en met je banaankoop!
zie je waarschijnlijk binnenkort op het veld weer (en de rest ook)

Ben even druk geweest met bouwen en afstellen/inregelen van andermans helicopters. En vervolgens ook zelf nog even vliegen.
De Protos500 van John Fickers is nu FBL. Op de gyro-gain na was het in één keer goed. We zullen het dit voorjaar wel zien.
Tussen Kerst en Oud&nieuw pak ik de indoormeeting weer op.
En ook de ideeën voor een "snert-vliegen" middag of zo.
Als ik jullie niet meer zie vast een goede Kerst toegewenst.

Helaas moet ik mededelen dat ik niet op de nieuwjaars receptie aanwezig kan zijn. Het valt namelijk samen met de 3e F3P wedstrijd...

Wel kan ik melden dat de Xtra 2000 erg goed gaat, en als alles een beetje goed verloopt ga ik hem 7 januari invliegen :D

mooi dat je Xtra goet gaat, we wachten geduldig af tot 7 januari...:yes:

jammer dat je niet bij de nieuwjaarsreceptie kunt zijn, maar we spreken elkaar wel een andere keer weer ;)
wanneer is de receptie eigenlijk? 1 januari of 8 januari?

idd vind het ook wel jammer, maar aangezien het wedstrijdvliegen erg goed bevalt wil ik wil in de race blijven haha :p

De xtra gaat idd goed!, na vanavond staat het motorblok mooi op zn pootjes. Vrijdag naar Hobbyin voor de uitlaat, en morgen avond heb ik de hele avond vrij, om de servo's e.d. in te bouwen. Volgende week word de uitlaat gelast, dus dan is die klaar.

Ik heb er al echt zin in :D

Enne, stiekum is die ook nog wel een beetje groot ook (A), hij past maar net in de auto :p

Ja, en hij moet ook nog werken.

Niks beter dan werken op een kantoor; je kunt hele dagen "modelbouwforummen":p

En we moeten Michael een beetje scherp houden, in seizoen 2012 zullen er ook genoeg meetings zijn waarbij we vroeg gaan opstaan:)

Owja, voor de gene die er nog niet aan gedacht hebben, hier het goede nieuws!:

HET IS DE KORTSTE DAG VAN HET JAAR!!!!

Dus, het word vanaf nu alleen maar weer beter :D

hey jullie hier ook allemaal vast fijne kerstdagen en een goed uiteinde gewenst vanuit rotjeknor !!

mvg eric

ps bij het woord meetings gaat alles al weer kriebelen ;-)

Back