the Wings Nistelrode , verzameltopic

jaaahh dat wel, maar zo bedoelde ik het niet :p

Enne, bouwen gaat neit veel tijd in zitten hoor. De reden dat het zo lang duurt is dat onderdelen zo duur zijn :p

En trainen ja idd! daar probeer ik veel mee bezig te zijn, al zit het er de laatste tijd wa minder in :s moet echt MEEER trainen, maar dat komt goed :D

En tegen die tijd dat rob de sleutel krijgt, dan is het indoorseizoen hoop ik ALLANG afgelopen :p

De reden dat het zo lang duurt is dat onderdelen zo duur zijn :razz:

daarom moet je die uitlaat van mij kopen dat scheelt weer euries :D
nieuwe krumscheid met smokenippel erin !?!?!?!?! wat wil je nog meer man , en 40,- eurie goeiekoper als ne nieuwe !

grijp die kans !!!

hahahahahahahahahahahahaha :D:D:D

er is nu niet veel animo voor en ik heb het geld voor mijn nieuwe futaba FF10CAP al bijna bij elkaar nu .
ik denk dat ik hem uit de verkoop haal en er straks 1 bijkoop volgend seizoen voor mijn 2,70 pilot extra 300 .
ze zijn natuurlijk voor de DLE111 ook prima geschikt .

denk dat ik dat maar doe .

mvg eric

ik wou er ook eigenlijk niet echt vanaf maar omdat ik die zender wou had ik hem te koop gezet.
de afgelopen 3 weken toch geen vliegweer gehad dus nu heb ik het geld al bij elkaar bijna en mijnn DX7 is nog niet eens verkocht

vandaar

daar was ik al een tijdje over aan het twijfelen, nu is het zover .

leuk cadeau voor onder de boom :D wat moet je anders vragen aan die kerel met die baard !

haha uhm.. ipv die zender ? ik weet genoeg XD

Uitlaat, powerbox, resopijp voor de ZG20 en ga zo maar door :D

Denk alleen niet dat ie weet waar ik woon dit jaar :p

je kan hem altijd ff mailen en zeggen waar je zit :D

regend het bij jou ook als een idioot ??
hier in rotjeknor komt de hemel naar beneden , echt niet normaal !!

bij deze wil ik nu al mijn dank uitspreken voor t medeleven van jullie :thumbsup: en ja posten in t ziekenhuis zal wel niet echt meevallen schat ik :grin:ik zal t idd wel missen haha ,maar dan heb ik wel bedenktijd voor n goede setup van mn verasings projekt voor volgendjaar:mrgreen:

Maakt niet uit. Ik geef niet om voetbal.

Ik heb de goedkoopste FBL-controller én de goedkoopste kop-upgrade besteld bij HK.
Dus nu maar wachten tot het er is. En dan ombouwen.
wordt het niks, dan val ik me iig geen buil.

Jan vogelzang en ik zijn bij Rogiër gaan vliegen. En ja het is zover.........
MAIDEN ATOM500 van Jan.
Hij heeft nu dus een goed vliegende 500. En nu maar oefenen.
Het is gefilmd, maar dat duurt nog even.

Mooi kan hij eindelijk aan de gang en nu maar hopen dat hij meer vlieguren kan maken dan met zijn HK, maar gezien het merk moet dat geen probleem zijn. Suc-6

Back