the Wings Nistelrode , verzameltopic

Kan het zijn dat je lichtelijk nerveus bent en zwakke knieen hebt Michael .

Geeft niks hoor .

Hat ik voor 25 jaar ook wel eens last van. :rolling:

Mvg Johan

Haha ja hoor johan, maar ik durf het toe te geven XD

Maar ik heb et opgelost XD had een 2S 2450 accu met een bec ertussen, en bedacht me net dat daar dus ook een 3S op kan :p maar nu met 2200, geen probleem want zo veel ben ik niet van plan te vliegen vnaaf :p

ik kom tussen 1/2 7 en 7 uur.
en ik ben net gebeld dat twee vrienden graag een keertje willen komen vliegen.
ik meen te weten dat je max 2 of 3x als gastvlieger mag komen vliegen.
tot straks,
Frank3

yep.
Voor de bui nog 3 vluchten kunnen maken. Lekker rustig aan, eerst weer ff wennen. Met de vakantie erbij heb ik toch een flinke tijd stil gestaan.

Mooi Frank. Dus je hebt weer even een ander gevoel in je handen gehad dan het touw van het zeil.

Ik ben er zaterdag nog niet. Ik heb nog een beetje vakantie en mijn gezinnetjer wil graag nog wat dagtripjes maken, waarvan we zaterdag er 1 op het programma hebben staan.

Trots kondig ik hierbij aan:
Helikoptermeeting op zondag 4 september op ons veld.

Van 10.00 uur tot 17.00 uur.

kom dus eens lekker genieten van helikopters, en breng die van jezelf ook mee.

daarnaast zoeken we nog vrijwilligers voor de kantine.

Gerard zal hir tzt nog een bericht voor rondsturen.

Meld je even aan op Heli-Addicted.nl • Bekijk onderwerp - After Summer meet 2011

dan weten we ongeveer hoeveel mensen er komen. Wel zo handig voor de inkoop.

Frank3

idd voor de bui nog even lekker kunnen vliegen. 2x met de funjet gevlogen en 1x met de piper! Helaas begon het te regenen net toen ik mn yak wou gaan invliegen :o Jammer.

Morgen middag hoop ik op mooi weer, dan ben ik er zeker weer! :D

goed gezien.
Hij staat op meerdere forums.
Dat het maar gezellig druk moge worden. De teller staat nu op iets van 14 of 15. Kan makkelijk meer bij. Dan kan iedereen toch nog voldoende vliegen.

Als het weer goed is kom ik ook even kijken, breng dan ook je gesloopte motor mee Wingman en misschien ook iets om te vliegen.

Nou weer terug, wel gevlogen. Maar niet met de yak vandaag.

Funjet ging goed, en had ik nergens last van :p alleen de piper was verschrikkelijk vliegen. Veel te turbulent, dus heb besloten maiden van yak maar weer uit te stellen... Baal er wel van, want ik wil hem zo graag vliegen XD

Back