the Wings Nistelrode , verzameltopic

Van wie zijn die vleugels die in de kantine liggen?

Was gister na de regen toch nog perfect vliegweer geworden...

Frank,

volgens mij had Sadi 2 vleugeldelen voor Michael in de kantine neergelegd.
Die had hij nog over.

Gerard .

weer knudde met vliegen:D Veel te slecht weer. Hopelijk woensdag avond nog even en anders pas weer de week er op. Wij trekken er dan ok even tussen uit met het gezinnetje.
Even rust.:schrik:

Ja wij zijn vanavond ook van de partij.
woensdag wordt het waarschijnlijk niets gezien de weersvoorspellingen.

groetjes Johan

Ja wij zijn vanavond ook van de partij.
woensdag wordt het waarschijnlijk niets gezien de weersvoorspellingen.

groetjes Johan

Zoals een zeer ''wijs'' man mij altijd uitlegd: Wacht tot woensdag, pas dan kun je beoordelen :p

Ik denk dat ik er woensdag gewoon ben :p

Frank, had je morgen avond tijd om even met mij naar mn yak te kijken ?

Zoals het er naar uitziet, moet het vanavond tussen half 7 en 7 droog zijn in nistelrode. Weet niet of er mensen zijn die er dan toch zijn ? Ik kijk het over een uurtje nog eens aan voor de zekerheid :o

Vanavond niet meer vliegen zo snel kan ik de calmato niet gerepareerd krijgen die ik vanmiddag uit het bos heb moeten halen.
Zal zien of ik nog langs kom straks.

groetjes Johan

Live rapport uit Nistelrode:

wind valt mee... regen valt naar beneden... ;-)

Zonde Johan (cajo), hopelijk was het er alleen een beetje gemakkelijk uit te krijgen?? Heb je wel wat te doen tijdens regenachtige dagen...

Vanmiddag even een nieuwe stekker aan een lipo gesoldeerd, die contactpuntjes hadden gisteren tijdens mijn vergissinkje lassen-met-de-multimeter wel veel geleden...

pech, pech. het regend hier ook dat het niet goed komt om lekker te vliegen. misschien morgen.....................................maar ik ben er bang voor.

Heren en dames,

A.s. zondag is er een leuke meeting bij de BLC Tilburg:
17-juli-fly-blc-brabantse-luchtvaart-club

Er komen een aantal mooie kisten 3d en schaal, en voor rob ook een aantal grote schaalheli's.

Ik denk ik laat het even weten voor als er meerdere mee willen. Zoals in boxmeer en Weert was het toch wel gezellig :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zal lastig gaan, als ik dan in een vliegtuig zit naar Namibië.
Veel plezier. Ik zie jullie in augustus weer.

Groetjes Rob.

Dat is een mooi land Rob (zelf nooit geweest hoor!), twee maanden geleden artikel in National Geographic. Veel plezier in Windhoek en omstreken ;-)

Nou Ook veel plezier Rob. Voor mij vanaf vandaag ook het zelfde verhaal. Er zijn alleen 2 verschillen. Ik ga met de auto en naar Disney. Veel plezier de komende weken.

Back