the Wings Nistelrode , verzameltopic

Ik denk niet dat er met dit weer iemand is vanavond. En ze geven nu voor vrijdag mooi weer aan. Daarom wil ik graag vrijdag middag weer lekker gaan vliegen! Wie is er ook bij ? :D

Jaja de blauwe lucht komt eraan :D ik zie al een stukje :D Dat word lekker vliegen vanmiddag!

Wie nog meer ? Ik hoop toch wel wat mensen vanmiddag te zien hoor, tis vakantie en de enige mooie dag deze week XD

Vanwege het mindere weer nu terug van vakantie. Wel 3 mooie weken achter de rug.
Ik wens iedereen die nu weg is, of nog gaat, een mooie vakantie toe.
Ik probeer woensdagavond weer van de partij te zijn. Als het zomerweer het toelaat.

Jammer dat je vanwegeg het weer eerder naar huis bent gegaan. Maar 3 weken weg is toch ook niet verkeerd.

Ik begin morgen aan mijn (wandel)vakantie.
Gisteren aangemeld en morgenvroeg 4 uur aan de start van de eerste 4daagse dag. De voorspellingen worden gelukkig steeds beter.
Ik heb er zin in:banana:

Het vliegen laat ik de komende dagen even schieten want anders kan ik niet vroeg genoeg m'n bedje in.

mvg Frank 2

succes, en neem genoeg droge sokken mee.
Als rasechte nijmegenaar heb ik de 4-daagse natuurlijk nooit gelopen. Wij woonden aan de Groesbeekseweg, dus op de 3e dag vooral kijken naar de binnenkomst. Of ergens langs de zevenheuvelenweg, een echte uitdaging voor de lopers. respect hoor.

En door eerder terug te komen heb ik het percentage mooie dagen wel hoog gehouden. Komen gewoon geen slechte dagen meer bij.
En ik kan eerder weer vliegen (hoop ik).

Ik neem morgen de yak mee :D

Mischien een stomme vraag... Maar bij MG servo's moet ik dan het boutje waarmee ik de servohevel op de servo monteer locken met locktide ??

Als alles goed is, kan de yak morgen wss de lucht in :o

wie komen er morgen allemaal (michael dus... maar wie nog meer)?
ik neem mijn beaver mee om in te laten lopen en zal ook even mij super tiger meenemen... eens kijken wie de gouden tip heeft om het boutje los te halen :D

Ah ok, morgen dan geen maiden van de yak :p

Moet dus nog die dingen locken en ga hem voor de zekerheid nog even zelf nakijken, maar neem hem morgen wel mee. Mss zijn er die er ook wat op aan te merken hebben :o

Ik denk dat ik morgen nog niet van de partij ben. Het zal ( mits het weer redelijk is) pas zaterdag worden of ander volgende week woensdag.

Jammer Frank dat je, vanwege het weer eerder naar huis bent gekomen. Hopelijk toch een goede vakantie gehad.

En ja Frank2, je hebt de eerste dag er op zitten. Suc 6 met de komende 3

Zoals al eerder gezegd probeer ik te komen. wordt wel weer tijd om te vliegen.
Wel even afhankelijk van mijn directie. Maar het zal wel lukken.
Hopelijk geen buien.

En ik begreep dat we een nieuwe helipiloot verwelkomen. Mooi.

hallo allemaal...wat heb allemaal gemist afgelopen twee weken....
wie gaan er vanavond vliegen.en hoe laat..ben benieuwd of ik het nog een beetje kan...
TOT vanavond.gr frank 773 ;-)

Kan het zijn dat je lichtelijk nerveus bent en zwakke knieen hebt Michael .

Geeft niks hoor .

Hat ik voor 25 jaar ook wel eens last van. :rolling:

Mvg Johan

Back