the Wings Nistelrode , verzameltopic

Vanavond weer lekker vliegen waarschijnlijk. Het weer ziet er goed uit dus daar zal het niet aan liggen ;)

Ben wel om half 10 precies weg, want vanavond begint de serie Flying Wild Alaska. Deze ga ik denk ik volgen :p

Is een hele mooie serie. Heb hem zelf een tijdje geleden gedownload via nieuwsgroepen.

Zeker de moeite van het kijken waard!
Groet,
Theo

Hier regend het nu ook,
Maar ik ga ervan uit dat Michael naar de weersberichten gekeken heeft.

We hebben vanavond het huis vol met pufclubdames:schrik:, dus ga ik graag naar het veld.

Ik ben er zeker niet. Ik ga direct even naar de "bedreigde" winkel in Son.;) Zit ik in iedergeval lekker droog als het regend. En als je nattigheid voelt, dan weet je dat het zover is. :D suc-6 met je vliegbewegingen:p.

Het was weer een leuke avond op het veld.
Formatievliegen met 2 Calmato's en een Piper.
Touch een boomtop and go.:schrik:
Te lang staan buurten zodat we Flying Wild Alaska hebben gemist.

Het is wel een stuk gezelliger dan 's morgens in je uppie op het veld.

Haha inderdaad frank, was een leuke avond :D En dat formatievliegen zag er prachtig uit. Alleen plots hoor ik iemand landing roepen, even later een knal en ik hoor frank roepen: FRANK WAT DOE JE NOU ?? En zie ik daar een calmato in hoover boven de bomen hangen :o, maar je hebt jezelf goed gecorrigeerd en prachtig gered, knap staaltje vliegwerk!!

En idd, veel te lang staan buurten en flying wild alaska alsnog gemist :s dan maar uitzending gemist of maar downloaden dan :p

Back