the Wings Nistelrode , verzameltopic

Zo Zo, het gaat goed met de heli's de laatste tijd :o ben blij dat die van mij verkocht zijn haha :p

Volgens de weermannen gaat het vnaaf een uurtje of 2 harder waaien, ben er dus hoop ik tussen 10 en 11 om nog een paar vluchten te kunnen maken. Vanaf 10 uur blijft het al wel droog! :D

Weet iemand of de regio-meeting is afgelast???
Ik was net in Oss, maar het hek was dicht en er was geen sterveling te bekennen:confused:

klopt Johan
er werd maar een paar keer gevlogen en de meeste (overgrote deel) van de vliegtuigen in de pitts waren van The Wings. ook de meeste gasten volgens mij.
ik ben om drie uur al naar huis gegaan, want er kwam een donkere wolk aan en met mijn brommertje wilde ik het liefst vóór de bui thuis zijn

Jammer dat de dag niet zo was, zoals gehoopt. Ook jammer dat er weinig andere mensen waren dan van Delta en The Wings. Hopelijk de volgende keer beter voor iedereen.

Ja idd, jammer. En net de ene persoon die van een andere club er was, die was na een half uurtje al naar het ziekenhuis :eek:. Helaas maar het is niet anders.

Vanavond nieuw kissie ophalen, dus dat word morgen avond heeeel veel werken zodat ie HEEEEL mischien woensdag al naar het veld kan :D

Maar een club kan toch geen andere datum gaan zetten omdat er een beetje wind is . :D

Is trouwens echt Nederlands .

Een Duitse club verandert nooit een datum.

Mvg Johan

Er is toch ook niks aangepast ? meeting is gewoon doorgegaan hoor... enige is de tijd, begon eerst om 10 uur, maar dat is verzet naar 12 uur vanwege de regen. Daarna is het best druk en gezellig geworden, er is alleen wat minder gevlogen.

Idd niet gevlogen. Wel veel gekletst.
Ik vond de wind voor een 450-heli toch te sterk. Dan is het alleen maar vechten, en niet leuk meer. En we doen het toch voor de lol.
Mijn minder windgevoelige model staat nog in reparatie. Volgende keer is die er wel weer bij.

Mijn minder windgevoelige model staat nog in reparatie. Volgende keer is die er wel weer bij.

Volgens mij een hele opluchting als hij zover is, dat hij weer kan vliegen Frank. Ik ben erg benieuwd hoe hij is gegroeid.:yes:

Ik heb geluk. Vandaag zijn mijn onderdelen aangekomen en kan ik dus aan het opbouwen komen.:!:

Inmiddels zit de moter er in, heb ik wat aanpassingen gedaan aan de servo's en staart en ik heb hem hier achter op de plaats getest.

En weet je wat............ Hij is weer :thumbsup:. Goed he:D:D:D:DBen zelfs van dat geratel af. Gek Hé:hammer:

Ik begin eindelijk te begrijpen wat modelvlieg HOBBY inhoud.:yes:Veel schroeven en bijstellen. En daarna lekker genieten van wat je herbouwt en afgesteld hebt.

Laatst bewerkt:
He is flying :!:

De kapotte moter is terug naar Hellevoet, met verzoek tot garantie. In mijn optiek kan een moter niet binnen 3 maanden kapot zijn, wat bij mij het geval is. Wordt Vervolgd.......................

Laatst bewerkt:
Mooi om te horen Jurgen. Kun je weer met een gerust hart met je KDS vliegen.

En gisteren kon je zeker goed vliegen bij Delta. Ik had nergens problemen mee. De wind was constand en daar kon je makelijk op anticiperen. Als de 450Pro niet stuk was had deze ook nog een vluchtje gemaakt.
Door veel oefennen en ook door te vliegen bij andere weersomstandigheden (geen regen) leer je veel.

Hopelijk tot woensdag,

Rob

Dan moet je een "echt" vliegtuig nemen, dan heb je dat niet.:D:D

sorry maar ik kon het niet laten.:D

@ Michael, de stieken liggen al in de auto.

Bij een vliegtuig hoef je vaak alleen nog maar een paar onderdelen af te schroeven.
Rest past in de kliko. :D

Heli = veel schroeven , minder tijd om te vliegen.
Vliegtuig = minder schroeven , meer tijd om te vliegen.

Mvg Johan

Back