the Wings Nistelrode , verzameltopic

Hoezo heel klein ? :o je kunt hem toch ook gewoon meenemen als leeg model :D Kunnen we een foto maken van de 2 pipers :D

En de kans is klein, dus er is wel een kans ? :p haha

Hoe is het trouwens gegaan met je asje ? heb je die nog gedraaid ? Neem je dan wel je stuntertje mee vrijdag ? :P

Leuk dat er weer een helipiloot bij is. Die gaat vanzelf groter. Kwestie van tijd.
En we moeten de Franken gaan nummeren.

Jurgen, wat heb jij toch een lieve vrouw. Vervolgens sjouw je je wel een breuk aan al die accu-packs.

nee heb nog geen nieuw asje. eerst nog een 4mm asje vinden (wacht, misschien heb ik nog een 4mm verenstaal asje, die zal het ook wel doen!) en dan even draad snijden, dan het tandwiel van het andere asje af halen en op het nieuwe asje zetten en dan kan het allemaal bij elkaar gegooid worden tot het weer vliegt :D

Goeiendag zeg, alweeeer een Frank...

Het is tijd voor nog een paar Johans, of niet? :-)

Zonder gekheid: welkom nieuwe-Frank! Hopelijk vloog t heli-tje een beetje, en tot ziens op t veld!

nee heb nog geen nieuw asje. eerst nog een 4mm asje vinden (wacht, misschien heb ik nog een 4mm verenstaal asje, die zal het ook wel doen!) en dan even draad snijden, dan het tandwiel van het andere asje af halen en op het nieuwe asje zetten en dan kan het allemaal bij elkaar gegooid worden tot het weer vliegt :D

Op verenstaal snijd je niet zomaar draad, volgens mij.... Is geen gewoon staal...

Met de gasbrander , je moet het lichtrood laten gloeien en dan rustig laten afkoelen.

Michael : Wat heb jij voor fornuis dat je staal kan laten gloeien ?

Mvg Johan

Nog even en we hebben evenveel heli's ( of zelfs meer ) als vliegtuigen op het veld.
En dat je ook Frank heet...................Nou en, ik hou toch niet alle Franken uit elkaar.

Welkom:wink:​

Dat sjouwen van de accu voor de 500 zal geen probleem zijn. En anders vraag ik toch mijn vrouw om hulp.:D
Maar eerst even zorgen dat de 450 weer op orde is.:yes:

Dan zal er ook nog een Johan bij moeten anders raken wij de meerderheid kwijt.
als het vrijdagmiddag goed weer is kom ik ook even naar het veld (oefenen).

Als de servo er is en ik krijg hem er op tijd netjes in dan is de kans groot dat ik misschien vanmiddag even kom aanwaaien om alles te testen.

Morgen heb ik geluk:yes:. Ons familie-uit-stapje gaat niet door. ( ze zijn te moe van de wandel -3- daagse ) dus ik kan lekker komen vliegen. Jippie.:D

Back