the Wings Nistelrode , verzameltopic

Rob, ik kon vanavond niet. De stucadoor is net weg, en de vloer moet worden gedaan. Dus dat wordt nog even doorbijten.
Wat is er met die gyro?

Ben gisteren geweest. Maarten en ik hebben even met de piper van Michael mogen vliegen. (aan de kabel)
Jeron en ik hebben ook nog even gedold met het playmobil vliegtuigje van Michael.
Ten koste van het propje. Ook nog even de Beaver van Jeron bekeken, is een lief dingetje.
Was prachtig vliegweer, verbaasd dat er niet meer mensen waren.

Hoorde dat wij uitgenodigd zijn voor de regiomeeting bij Delta?
Wie heeft er meer info?
Wie gaat er naar toe?

@Michael:
was leuk gisteren!
krijg je nog wat voor het propje?

De regio meeting staat op de site, in de agenda.

Meer info bij het bestuur. Maar ik weet al van een aantal personen dat ze gaan.
Johan en Carla, en volgens mij het hele bestuur.

Ik ben er wel bij hoor :D

Volgende week de piper even een goede opknap/schoonmaak beurt geven dan kan die ervoor :D

Maandag avond ga ik wss voor een funjet. nu ist alleen nog maar hopen dat mn accu's op tijd binnen zijn :o

@Erik: Is goed zo joh :p had mij net zo goed kunnen gebeuren ;)

en hij is binnen!!! heb 'm al uitvoerig bekeken en ben al halverwege de bouw-handleiding (zonder te bouwen :p)

volgende week even een nieuwe afspraak maken met Johan S. omdat er gister wat tussen was gekomen. en even bespreken of ik dan ook mijn Piper-aanwinst mee mag nemen :D

van't weekend ben ik er niet bij.
Michael, wanneer kwam yannic oaw?

tuurlijk jeron komt helemaal goed :yes:we gaan dat baevertje ns n mooi kleurtje geven :yes:en ook ben ik zeer benieuwt naar de piper natuurlijk:yes:

Ben weer terug en ga ( gezien het weer en de wind ) vrijdagavond weer even naar het veld om lekker wat accu's leeg te maken :D, want ik heb het gemist.
Als er meer mensen zin hebben? Alleen is ook maar alleen.

Volgens mij heb ik woensdagavond veel mooie dingentjes gemist.:( Jammer.

Woensdag avond ? volgens frank was het erg rustig woensdag avond :o
Dinsdag avond was wel gezellig :D Heerlijk met de piper gevlogen!

Vanavond heb ik ZEKER zin om te gaan vliegen, alleen zit ik dan voor 450km in de auto haha!

Tot volgende week!

Ben er vanavond heel even geweest. Zo tegen 19.00 uur. niemand gezien.
De heli moet duidelijk nog wat meer afgesteld worden. En misschien een fullsize tailservo.
Maar goed, het begin is er weer.

Johan, als je mn berichtjes eens wat beter leest, had je geweten dat ik nu in hannover zit :o
Hebben internet op de kamer dus kan wel mbf checken :D

Veel plezier vandaag!

Denk het Jurgen. Kan gebeuren. De rest van het weekend moet ik klussen. Maandag wordt de parketvloer geschuurd. Dat moet ik voorbereiden. Hier en daar aanhelen met losse stukjes, meubels eruit, rest afdekken etc.
Dus de vliegerij moet ff wachten. Daarna ben ik eindelijk uit het stof. en komt er zoetjesaan meer tijd.

Das mooi Frank dat het einde in zicht is.

Vandaag was er eigenlijk weer veel te harde wind om lekker te vliegen, dus eigenlijk heb je niks gemist. En er komen nog mooiere dagen aan. Nog suc-6 met de laatste loodjes:!:

Zo, en we zijn weer in nederland :D

Zo te zien hebben jullie gister echt een hele mooie dag gehad :o en dat moet ik dan weer missen he :( Maargoed, a.s. woensdag ben ik er weer bij en zondag de regiodag :D

Back