the Wings Nistelrode , verzameltopic

Hey, daar ben ik aan het vliegen...
Leuk kistje, vliegt erg grappig. Je kunt hem haast uit de lucht laten vallen.

En ik film hem, haha. Komt er vanavond nog iemand? Ik ben net terug van werken, en ga vanavond rond een uur of 7 nog ff ff kijken of er iemand is me vliegtuig blijft thuis moet me Lipo's nog laden...

Tim

Helaas, is er wat tussen gekomen was er wel nog iemand geweest?

Tim

ik ben in iedergeval niet op het veld geweest maar vrijdag avond wilde ik wel gaan(proberen)te vliegen met mn 450 jan kijzers en rob komen ook:yes: hopelijk is mn ondvangst nu wel in orde!!!

mvgr johan snijders

Ik kom vanavond helaas niet, heb BBQ.
Morgen ben ik er, rond half 2 het weer wordt tenminste geweldig:zon:

Tim

Zo... De servo die kapot was in de Easycub is weer vervangen!
Nu wordt het tijd, voor de afbouw van de Depron Stratos die ik van Plotterwelt had gekregen ik plaats nog wel foto's als het een beetje weer is woensdag de maiden.

Tim

Haha, ik dacht al ik mis er een!
Als je woensdag komt neem hem dan a.u.b. mee.
Ik ga nu eerst de Stratos vliegen en de shocky bouw ik later nog af.

Tim

zo vanmiddag toch nog een vlucht gemaakt met mn ucelino zwevertje:yes: tussen de buien door was het gewoon prachtig weer en erg weinig wind:mrgreen:gelijk ook even mn nieuwe amax lader getest die ik van onze bas overgenomen heb!!! werkt keurig en er zitten nogal wat meer mogelijkheden in als mn ultramat 14 plus :mrgreen:

mvgr johan snijders

Hier nog wat foto's van het afgelopen weekend.

20100605_014.JPG

Voor Maarten :(

20100604_078_1_1.JPG

20100604_105_1.JPG

Kijk voor meer foto's op RCVliegen.com; alles over radigrafisch modelvliegen!!

Groetjes Rob

Hoy Jeron,

Nee, dit komt door computers met de Amerikaanse manier van datums werken. Eerst het jaar, dan de maand en als laatste de dag. Dit zie je vaak als YYYY-MM-DD. Zo zet hij de mappen van oud naar nieuw.

Groetjes Rob.

Gister avond even de Kadet LT-25 ingevlogen. Die is overpowerd met een OS-32...
Klimt recht weg. Land ook erg statig. Wel veel veld nodig. Weegt droog nog geen twee kilo.
Foto in het fotoboek.

De site van the Wings ligt eruit, dus kan niet op het fotoboek:confused:...
Die Kadet werd jou tweede/reserve trainer, toch Frank?

Tim

Back