Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In de kerstvakantie heb ik met de oude Carson 16T op 5.5 gereden met de TB03. Prima snelheid, acceleratie en de motor bleef netjes tussen 50 en 60C.Heeft iemand een idee voor de FDR bij Racing Arena Limburg voor de Euro TW (of evt. Stock) ?
Erik-Jan, dank je voor de tip. Ik had adhv de foto's idd niet verwacht dat de overbrenging toch nog zo lang zou zijn. Goed om te weten.In de kerstvakantie heb ik met de oude Carson 16T op 5.5 gereden met de TB03. Prima snelheid, acceleratie en de motor bleef netjes tussen 50 en 60C.
De snelheid was wel lastig te vergelijken tussen alle snelle toerwagens.
Circuit is als je het een beetje door hebt vrij vloeiend te rijden, en sneller dan je op basis van de foto's zou verwachten. Inhalen is wel een puntje.
Helaas mogen de C-banden niet in de TW klasse, die gaan wel erg goed op het tapijt.
Onlangs weer begonnen met een Xray X1 2016. Dit bevalt goed. Maar wil ook gaan kijken om wedstrijden te gaan doen (nog nooit gedaan). Maar dit wil ik niet met de X1 gaan doen, denk dat die klasse te kostbaar wordt.
wel leuk dat voor de tt02 de RHI verstelbare (voor)bovenarmen mogen...je kunt ze alleen nergens kopen...( 800717 RHI TT02)