Hallo allemaal,
Ik heb een probleem in de staart na een crash.
Deze blijft heeeel lichtjes hunten. Het is maar een hele kleine uitslag. 1 cm van links naar rechts is misschien al veel. op het moment dat die hunt zie ik de fin ook vibreren.
Na mijn crash ( lullige crash: ik flipte de heli wat laag boven de grond waardoor ik hem kwijt dacht te raken, ik switchte trotle hold, maar had hem nog onder controle. snel trottlehold er van af. Maar het optoeren duurde zo lang dat hij inverted omlaag kwam in een wijlang met redelijk hoog gras. ) schade: link gesprongen. waar de boomsupport aan de staart vast zit kon ik aan zien dat deze na voren was geschoven. Hierdoor stonden de boomsupports ook krom maar de staart was toen ik de heli uit het veld haalde recht.
Vervangen:
Mainblades
Mainshaft
Spindle
mainbladegrip lagers
staartbuis
torquetube
hub
tandwielen aan achterzijde staart ( dus ook de schaft van de heckrotor )
Staart gaat heel soepel, dat kan het niet zijn.
vlieg in mijn zender met 47% gain in hh mode
-100 tot 0 is normal en van 0 naar +100 is HH
Heli setup:
Trex 550e v2 fbl
Beastx
CC ice 100
align 610 op swash
align 520 op de staart
spectrum dx8 zender met ar8000 ontvanger.
Iemand een idee waar ik het nog kan zoeken?
Ik heb een probleem in de staart na een crash.
Deze blijft heeeel lichtjes hunten. Het is maar een hele kleine uitslag. 1 cm van links naar rechts is misschien al veel. op het moment dat die hunt zie ik de fin ook vibreren.
Na mijn crash ( lullige crash: ik flipte de heli wat laag boven de grond waardoor ik hem kwijt dacht te raken, ik switchte trotle hold, maar had hem nog onder controle. snel trottlehold er van af. Maar het optoeren duurde zo lang dat hij inverted omlaag kwam in een wijlang met redelijk hoog gras. ) schade: link gesprongen. waar de boomsupport aan de staart vast zit kon ik aan zien dat deze na voren was geschoven. Hierdoor stonden de boomsupports ook krom maar de staart was toen ik de heli uit het veld haalde recht.
Vervangen:
Mainblades
Mainshaft
Spindle
mainbladegrip lagers
staartbuis
torquetube
hub
tandwielen aan achterzijde staart ( dus ook de schaft van de heckrotor )
Staart gaat heel soepel, dat kan het niet zijn.
vlieg in mijn zender met 47% gain in hh mode
-100 tot 0 is normal en van 0 naar +100 is HH
Heli setup:
Trex 550e v2 fbl
Beastx
CC ice 100
align 610 op swash
align 520 op de staart
spectrum dx8 zender met ar8000 ontvanger.
Iemand een idee waar ik het nog kan zoeken?