Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maasmechelen is volgens mij ergens in zuid limburg.
Belgie toch Senne>?
Of je bestelt een setupje uit hongkong![]()
he wow, wat een hoop reacties. Ik ben een hele tijd naar t buitenland geweest en heb dus geen tijd meer gehad om me met modelbouw bezig te houden. Ik kreeg een paar vragen van mensen in mn prive box, daar wil ik hier graag even op antwoorden zodat anderen er misschien ook nog iets aan hebben..
Mn swift vliegt echt heeeerlijk, de motor is alleen wel veel te sterk en op half gas kan je al verticaal. Een beetje te veel van het goede dus, wanneer ik vol gas vlieg trekken de servo's het eigenlijk niet om te sturen, een kleinere motor zou dus een betere optie zijn. Ook heb ik het gevoel dat de ailerons van epp de snelheid niet trekken en verbuigen in de lucht. Maar aangezien mn modelbouw hobby toch op een laag pitje staat laat ik t lekker zo.
Ik vlieg ruim 30 minuten op de accu die er nu in gaat. Dat betekend niet dat ik die 30 minuten vol aan het raggen ben, maar vooral half gas en met kleine uitschieters naar vol, aangezien vol gas echt te veel is voor dit kleine tuigje..