Bovenstaand omschrijving gaf mij niet direct de juiste hits, vandaar deze vraag:
Bij mijn club is het niet toegestaan om in de pits de lipo aan te sluiten (wel raar want brandstof vliegtuigen mogen lekker snorren id pits..)
Maar goed, ik wil niet iedere keer vliegtuig op het veld openmaken om de lipo aan te sluiten.. collegae van de club gaven als idee aan om de onderbreking buiten de romp te plaatsen. nu ben ik ongeveer dit van plan:
gaat dit werken?
Op deze manier blijft mijn lipo behouden, en kan ik hem er altijd uithalen. dat er in de rode draad van ESC een aftakking gemaakt wordt is niet erg, ik denk niet dat ik hem er vaak uit zal halen.
Mochten er voorbeelden (plaatjes) of ideen zijn, graag!
Oh ja: de 2 deans stekkers van onder worden 2 verschillende:
Bij mijn club is het niet toegestaan om in de pits de lipo aan te sluiten (wel raar want brandstof vliegtuigen mogen lekker snorren id pits..)
Maar goed, ik wil niet iedere keer vliegtuig op het veld openmaken om de lipo aan te sluiten.. collegae van de club gaven als idee aan om de onderbreking buiten de romp te plaatsen. nu ben ik ongeveer dit van plan:
gaat dit werken?

Op deze manier blijft mijn lipo behouden, en kan ik hem er altijd uithalen. dat er in de rode draad van ESC een aftakking gemaakt wordt is niet erg, ik denk niet dat ik hem er vaak uit zal halen.
Mochten er voorbeelden (plaatjes) of ideen zijn, graag!
Oh ja: de 2 deans stekkers van onder worden 2 verschillende:
- 1 waarvan de poten verbonden zijn (liefst een rode DEAN met ARMED
)
- 1 waarvan de poten NIET verbonden zijn (groene DEAN met SAFE
)