Jaques
Forum veteraan
Ik was het niet hoor..............een klein 'stout' jongetje heeft vorig weekend het stuurboord anker los getrokken

Is wel mooi met die verlichting Piet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik was het niet hoor..............een klein 'stout' jongetje heeft vorig weekend het stuurboord anker los getrokken
Dank je wel Koos. Jij was het niet nee, want jij bent een 'groot' stout jongetje niet van de ankers maar van de vlaggenmast...Ik was het niet hoor..............
Is wel mooi met die verlichting Piet![]()
Dank je Hans, ik vind het ook wel wat hebben.Haha, ik vind dat erg leuk!
Dank je wel Matthias, altijd leuk om te lezen dat mijn werk word gewaardeerdNet met veel plezier dit hele verslag doorgenomen, prachtig resultaat en inspirerend om te lezen, Piet!
Ik geloof dat je mis bent en dit commentaar hier niet thuis hoort, dus ik zal dit weer laten verwijderen binnen een paar dagen.Dag Stephan, dank je voor de reactie. Ik heb inmiddels de naam aangepast en op de bouwverslagen een topic geplaatst. Ik hoop dat het nu goed is. De spelregels heb ik gelezen.
Dat je dat nu pas ziet, zit er al bijna 2 jaar...Dat ziet er heel leuk uit Piet, zo'n lampje in de kajuit.![]()
Het is je vergeven PeterIk schaam mij diep, dat heb ik volgens mij gemist.![]()