Statenjacht uit 1678

Ik heb onder ieder reactie de knop ingedrukt; 'vind ik leuk', maar eigenlijk dekt dat niet geheel de lading, want ik vind het prachtig dat mijn werk zo word gewaardeerd. En de betrokkenheid en hulp die je krijgt bij het tot stand komen van een model is vaak overweldigend. Dus daar wil ik iedereen graag even voor bedanken, zonder jullie steun en commentaar zou ik er veel minder plezier in hebben.:wave

Ja wat moet ik daar nog aan toevoegen, laat ik het eenvoudig houden:
GEWELDIG mooi geworden Piet en ik begreep dat je het model in je huiskamer
zal gaan zetten dus je kunt er zelf nog een lange tijd van na genieten. :)
Het scheepje komt op mijn tv-kast te staan en blijft daar tot in lengte van dagen staan en je mag voor deze keer één keer meekijken....;)
JPG_7789_4015_bewerkt-1.jpg

Ik vind dat ze daar prima staat...

Schitterend model, mooie rompvorm ook vind ik, met name duidelijk op de door Hans bewerkte foto. Zie uit naar je volgende project!

Klopt, aan de foto zelf heb ik ook niets gedaan, die is helemaal goed.
Ik heb alleen de achtergrond egaal gemaakt en deze iets lichter gemaakt.

Toch wel even leuk dat we voor één keertje mochten meekijken in je kamer. Het verloochend je afkomst niet in de nautische sfeer. Een prachtplaatje op je kast! En een botter op de achtergrond?

Met plezier heb ik het bouwverslag gevolgd. Het eindresultaat van dit schip, is zoals gewoonlijk 10+.Kijk met belangstelling naar het volgende project uit.

Schitterend! Mooi gemaakte foto's ook. Als die mag gebruiken voor de doos van zijn model verkoopt hij er nog meer

Schitterend! Mooi gemaakte foto's ook. Als die mag gebruiken voor de doos van zijn model verkoopt hij er nog meer
Dank U! Alle foto's die ik hier op het forum plaats zijn openbaar, maar of Hans ze kan gebruiken dat betwijfel ik omdat ik niet overal precies de beschrijving heb gevolgd, dus ziet het model er hier en daar iets anders uit als het originele pakket.

Als je dit ziet krijg ik gewoon zin om zo'n pakket bij Hans te bestellen.:wave Een betere reclame kan hij niet krijgen. Ik denk dat je bij je volgende aankoop een behoorlijke korting gaat krijgen voor al die marketingwaarde die dit met zich meebrengt.:)
En boven de TV een pronkstuk dat dan goed in het zicht staat. (let wel dat boven de TV extra stof aangetrokken wordt door de statische uitstraling die elektrische apparaten nou eenmaal geven)

Back