Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De huid beplanking is inderdaad vrij lastig te realiseren door de verschillende rondingen en de zeeg. Maar als je de noten latten een half uurtje laat weken in water worden ze wat soepeler en is het wel te doen. Het balsa bij de boeg is daarom zeker geen overbodige luxe!Op de foto een prachtige boeg en ogenschijnlijk gemakkelijk gemaakt. Maar dat is bedrog want deze ronding en vorm is echt een lastige om te beplanken. Petje af voor het resultaat tot nu toe.
Ik zou inderdaad de verschansing later maken. Deze valt dan weer straks op je beplankte dek voor een mooier resultaat waarschijnlijk.
Altijd handig om in huis te hebben.Ik zie het al; ik moet nog wat meer klemmen aanschaffen..
Kun je deze knop onbeperkt gebruiken?Eerlijk gezegd gebruik ik alleen maar de knop upload bestand.
Zover ik weet wel inderdaad.Kun je deze knop onbeperkt gebruiken?
Het is wel zou dat je foto's dan "verdwijnen"in de grote hoop van het forum. Ze staan keurig in je verslag, maar niet in een eigen album. Ik heb de foto's die ik via "upload bestand" plaats in elk geval niet op een specifieke plaats terug kunnen vinden.Kun je deze knop onbeperkt gebruiken?
Ik geloof niet dat het noodzakelijk is, omdat hier en daar wat aanpassen nu net de 'charme' is van het model bouwen. Als het dekhuisje precies op de opening moet passen, dan zou het enkele mm kleiner kunnen omdat het huisje net door de opening ging, zo'n 1,5 mm aan beide kanten, dus veel is het absoluut niet.Piet, ist het volgens jou noodzakelijk om de opening in het dek iets kleiner te maken?
Dat klopt Hans, maar de foto's staan wel in mijn eigen mappen op de pc. Ik geloof daarentegen dat een album wel de veiligste manier is omdat de albums dus onderdeel van het forum zijn en je de foto's in principe dan nooit kwijt kunt raken. Hiervoor moet je dan wel vriend van het forum worden, hetgeen ik dan weer minder vind want foto's horen nu eenmaal bij een verslag en die zou je dus net als de tekst onbeperkt moeten kunnen plaatsen. Want wat als je vriend bent en de daarbij horende MB's zijn ook op, dat zou dan betekenen dat je niet meer verder kunt op dit forum!Het is wel zou dat je foto's dan "verdwijnen"in de grote hoop van het forum. Ze staan keurig in je verslag, maar niet in een eigen album. Ik heb de foto's die ik via "upload bestand" plaats in elk geval niet op een specifieke plaats terug kunnen vinden.