Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet zeggen dat ik de kleur-stelling prachtig vind Piet >> in voldoende mate die 'oude' kleur verf tegen die donkere romp-kleur , en hier en daar wat goud.Ik moet nu nog het één en ander aan de boeg/scheg doen en de ornamenten in model schuren/vijlen en plaatsen waarna de romp gereed is.
Dank je wel Koos, altijd weer goed om te lezenZiet er allemaal weer heel goed uit Piet![]()
Keurig opgelost Piet.De messingring om de boegspriet te bevestigen die ik dus ben vergeten, had er op gemoeten voor het plaatsen van de spil en kraanbalken, heb ik iets anders gemaakt omdat gaatjes boren in de steven (binnenkant) zeer lastig bleek
Bedankt Adri, maar alhoewel het een aardige oplossing is, is de constructie wel aanzienlijk zwakker als een messing ring die met 2 nagels in de steven is bevestigd, zoals de bouwbeschrijving laat zien. Onderstaande foto maakt duidelijk wat ik bedoel,Keurig opgelost Piet.![]()