Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moet ik me zorgen maken als ik nu een DX8 zou kopen? Leuke promo op RCTechnics met gratis extra ar8000.
Ik las het net op helifreak en verder: Spektrum DSMX Transmitter BulletinAls je dx6i er maar niet een is uit deze serienummers ;-)
DX6i/DX5e/DX4e:
PID: HS010, HS011, HH011, HT011, HT012, HE012, HE101, HA101, HA102, HA103, HA104, HA105
Zow vanavond mijn nieuwe DX8 opgehaald bij mijn locale shop....
Modelbouw shop Twente had er een paar (lees:2) besteld en vanavond waren ze binnengekomen... Kreeg een telefoontje van de eigenaar :"Ze bint d'r... kom maar hal'n!"
Kom ik bij de shop aan... en wat blijkt.... "t is een actie verpakking met een extra AR8000! voor het zelfde bedrag als de "gewone" set...Top Sander...
Hij kom me ook melden dat deze actie verpakkingen bij Horizon in DLD al niet meer verkrijgbaar waren.... En dat hij geluk had met de bestelling...
Nu ff de zender aan de lader en morgen/overmorgen ff mijn 450 pro inprogrammeren....
telemetrie set zit er ook bij...
Zow vanavond mijn nieuwe DX8 opgehaald bij mijn locale shop....
Modelbouw shop Twente had er een paar (lees:2) besteld en vanavond waren ze binnengekomen... Kreeg een telefoontje van de eigenaar :"Ze bint d'r... kom maar hal'n!"
Kom ik bij de shop aan... en wat blijkt.... "t is een actie verpakking met een extra AR8000! voor het zelfde bedrag als de "gewone" set...Top Sander...
Hij kom me ook melden dat deze actie verpakkingen bij Horizon in DLD al niet meer verkrijgbaar waren.... En dat hij geluk had met de bestelling...
Nu ff de zender aan de lader en morgen/overmorgen ff mijn 450 pro inprogrammeren....
De DX8 nog een keer toesturen? Dat hoeft eigenlijk alleen maar wanneer je bepaalde (niet alle) DSM2 ontvangers wilt blijven gebruiken. Kom je nieuw in het Spektrum gebeuren, ga dan alleen voor maximale veiligheid, en kies DSMX. Net als dat je nieuw in bijvoorbeeld Fasst gaat, ook dan moet je alles nieuw kopen.
En hoe dan ook vind ik het achterlijk dat de DX8 opeens niet meer backwards compatible is met DSM2 ontvangers. Hoe kunnen ze dat nou weer gemist hebben...
Hij IS backwards compatible!
maar
Maar pas nadat je hem opstuurt...