Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik had het al gezien op de vergrote foto. Ik zou je graag willen uitleggen hoe je dit het beste kunt aanpakken, maar ik weet niet goed hoe...? Friesland en Zeeuws-Vlaanderen liggen nogal een eindje uit elkaar. Ik zal je mijn telefoonnummer sturen middels een PB, dan kan je ook eens bellen als je ergens mee vast loopt, want ik kan me goed voorstellen dat zo'n boot optuigen als de Sovereign niet makkelijk gaat worden als je niet of nauwelijks ervaring hebt op dit gebied.Ik had ze trouwens wel al om en om liggen. Het paar aan stuurboord viel echter weg op de foto
Het gaat vast wel goed komen hoor Peter, als je nagaat hoe ver je al bent gekomen met dit absoluut niet eenvoudige model, dan maak ik me niet al te veel zorgenBedankt Piet, ik zal eerst eens door de boeken heen om te kijken hoe het officieel zou moeten, en dan zie ik weer verder.
Mooi geschreven en inderdaad.Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen Peter, een paar missers en dan toch uiteindelijk een goed resultaat. Ik heb al eerder vermeld dat de Sovereign meer een model is voor de wat meer ervaren modelbouwer, hetgeen ook wel blijkt uit de velen die er aan begonnen zijn en allemaal hebben afgehaakt. Jij gaat echter stug door en ik begin nu ook te geloven dat je haar helemaal gaat afbouwen ondanks de legio problemen die je al bent tegengekomen en nog zal tegenkomen. Respect!!!