Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kijk dat is de juiste spirit Petervoorlopig blijft de schaar in de la liggen, die komt pas op het toneel als ik er echt flauw van wordt, dus eerst corrigeren, en dan eens even aankijken, zo heel groot zijn de verschillen nu ook nog niet.
Het levert wel een prachtige foto op Peter. Zet je dat touw precies op het midden van de boegspriet vast met een druppeltje lijm? Anders valt het niet mee om de jufferblokjes op eenzelfde hoogte te krijgen. Maar het ziet er toch al mooi uit zo! Zitten hier geen klampjes achter?Ik ben met de boegspriet bezig geweest, de woelingen zitten er weer op, en nu ben ik bezig met het wantje van de boegspriet, alleen dat gaat nog niet van harte.
Ik ben aardig aan het prutsen geweest om de touwen die om de boegspriet geslagen worden op de goede lengte te krijgen.
Ik heb er nu 3 touwen opzitten, de rest moet weer wachten tot de volgende keer.
Dat is zeker waar Peter... maar je moet het dan nog wel even doen he!! Als je kijkt op dit forum leer je elke dag wel weer bij. Veel verslagen zijn er ook door mij gelezen van zeer deskundigen, enthousiastelingen of wat dan ook. Ook van mensen die een mooi bouwverslag hebben achtergelaten en die al lang gestopt zijn of zijn overleden. Iedereen heeft hier wat aan en ook dus aan jou verslag.Dank je wel Hans, en daar heb je gelijk in. Dit is echt mijn eerste houten schip.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een hoop van Piet af kijk, zijn inbreng op dit forum is bijna belangrijker als de bouwbeschrijving
Zo bedoelde ik het ook nuet hoor dat je andere bouwers te kort zou doen. Absoluut nietDe andere bouwers wil ik inderdaad niet tekort doen Hans, want inderdaad zoals je zegt, van iedereen steek je wel wat op.