Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er netjes uit.De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met een paar dingen, ik heb 54 halve kanonnen gevijld en geschuurd, en geverfd, En ik ben met de roerkoning bezig geweest.
De halve kanonnen zijn geplaatst, ze gaan er nog uit om de zwarte achterwandjes en rode poortkozijnen nog bij te werken.
Bekijk bijlage 240245
Bekijk bijlage 240246
En de kraag is om de roerkoning geplaatst, nu wil Agostini ook nog de helmstok onder de kraag plaatsten, maar dat laat ik achterwege, want naar mijn mening hoort de aansluiting van de helmstok op de roerkoning niet onder het holle wulf te zitten, maar op het dek erboven.
Alles moet nu nog terug in de lak gezet worden, want ik ben op meerdere plaatsen aan het schuren geweest om houvast voor de lijm te krijgen.
Bekijk bijlage 240247
@ Johan, Dank je wel Johan, ben je al begonnen aan je schip?
Thanks!Timber en Boris dank je wel.
Johan veel succes
De kleuren, o.a. het goud voor de ornamenten en het frans blauw is geïnspireerd van het Sergal model en is wat subtieler dan al de kleurtjes die DeA. gebruikt, kwestie van smaak. Met de rug gaat het nog steeds iedere dag een stukje beter en heb nu nauwelijks pijn meer. Ik merk het direct als ik te veel doe en dan gaat de rem er op! Vorige week zijn er opnieuw foto's gemaakt tijdens de laatste controle in Brugge en alles zag er goed uit. Ik moet nu pas weer over één jaar terug op controle.Bedankt voor het compliment Piet, en of je mij wel of niet inhaalt?? dat weet ik zo net nog niet.
Maar ik ben wel heel benieuwd hoe jouw Sovereign er straks uit ziet als alles goudkleurig is. Ik blijf je met volle aandacht volgen, trouwens, hoe is het met je rug? ben je af en toe al even bezig aan de Sovereign??