TIMBERWOLF
Forum veteraan
mee eens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt!Bericht van het forum beheer :
Dubbele foto verwijderd
Het is niet makkelijk om dit met woorden uit te leggen Adri, dus ik ga dat even laten zien met wat plaatjes,Een plaatje Piet, mijn complimenten.Ik zie dat je aan het Ezelshoofd de twee-schijfblokken op een andere manier dan ik gewend ben aan de oogbouten bevestigd (heel mooi met enige afstand) nu was ik al even aan het kijken hoe je dit gedaan hebt maar ik kan zelfs geen knoopje ontdekken, kun je kort aangeven hoe je dit geflikt hebt want op deze manier vind ik het wel heel erg mooi. De eenschijf-blokken daaronder ook.
Prachtige foto's weer Piet en zeer netjes uitgevoerd.Vandaag het Grootstengenwant gezet,
Bekijk bijlage 292478
Ja, dat hoor ik wel vaker, maar de halve steek word dus ingesmeerd met lijm (doe ik meestal met een tandenstokertje) en daardoor word het knoopje keihard en komt nooit meer los. Als je dat niet vertrouwd, kun je er natuurlijk altijd nog een halve steek opleggen zodat er een platte knoop ontstaat, maar dan word de knoop dus aanzienlijk dikker en meer zichtbaar. Ik kan je echter verzekeren dat er nog nooit een knoopje is los gekomen, zelfs als er behoorlijk wat spanning op staat, breekt misschien de lijn, maar het knoopje blijft in tactDat het touw wordt vast gezet aan het blokje met slechts één halve steek vind ik wel een beetje griezelig,