Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goedemorgen Piet, ik zag vanmorgen dat je weer begonnen was met je nieuwe project en ik ben dus maar vlug weer “aan boord” gesprongen.Volgende stap is het monteren van de latten voor de insteekkanonnen,
Bekijk bijlage 209787
Hoi Adri, ik heb de klemmen gekocht bij de Kombuis een paar jaar geleden. (zijn nog steeds te koop aldaar) De extra klemmen op de vingers zijn inderdaad voor extra spankracht, een enkele keer hebben ze de neiging om terug te glijden omdat het antislip laagje een beetje is versleten bij sommige klemmen.Goedemorgen Piet, ik zag vanmorgen dat je weer begonnen was met je nieuwe project en ik ben dus maar vlug weer “aan boord” gesprongen.
Gelijk maar even een vraagje: ik zag dat je van die parallelle schuif-lijmtangen gebruikt, ik vroeg mij af waar je die gekocht hebt en bevallen die ? Ik zie ook dat je extra lijmtangen over de 2 schuif-vingers hebt gezet, hebben ze de neiging om weer terug te glijden, of zitten die laatste er voor extra spankracht ? dus eigenlijk........... zijn die parallelle schuif-lijmtangen aan te bevelen ?
A3
Bedankt voor de info Danny.Mocht het probleem blijven kun je ook overwegen een dropbox account te maken en al je foto's in de public map te zetten, dan kun je er ook direct naar linken. Voordeel is ook dat dropbox synchroniseert met een lokale map op je pc, dus mocht dropbox ooit down gaan heb je de bestanden altijd nog op je pc zelf staan als backup.