Nu de dummy op de juiste plaats krijgen.
De dummy word met de houten ring in de motorkap gekit.
Ik zet de dummy vast op de motor door middel van een hulpmalletje.
De mal is met vier M2 draadeinden in het carterhuis vastgezet en op de motor met M% bouten.
Op de draadeinden zijn aan beide kanten van het houten plaatje M2 moertjes geplaatst. Hierdoor kan ik de dummy precies uitrichten.
Omdat de motorkap er nog niet opzit kan ik goed beoordelen hoeveel ruimte er nog is tussen de dummy en de motor en uitlaat.
Een cilinder van de dummy heeft over een klei stuk een speling van ongeveer 2mm t.o.v. de voorste cilinder van de motor.
Geen idee of dit kwaad kan. De dummy cilinders bij de uitlaat hebben een speling van 7 mm.
De uitlaat zou ik kunnen inpakken met uitlaat isolatie band.
HEEFT IEMAND EEN IDEE WAT DE TEMPERATUUR VAN DE CILINDERS EN VAN DE UITLAAT WORDEN TIJDENS HET LOPEN ?