Smit Nederland

Begrijp ik nou iets verkeerd? Bij de bovenste flensverbinding zie ik boutkoppen (onder) en moeren (boven) met elkaar uitgelijnd. Maar bij de onderste zijn ze verdraaid. Of staat het geheel nog los op elkaar?

Groet,

Ad

Begrijp ik nou iets verkeerd? Bij de bovenste flensverbinding zie ik boutkoppen (onder) en moeren (boven) met elkaar uitgelijnd. Maar bij de onderste zijn ze verdraaid. Of staat het geheel nog los op elkaar?

Groet,

Ad

klopt,ging verkeerd met lijmen,en lang leve loctite,krijg ze niet meer los
en zijn draadeinden met aan beide zijdes moeren

gr alex

Wil kijken of er meer uit te halen is

Wil je hem laten planeren? :mrgreen:

Loctite wil nog wel eens loskomen als je het verwarmt. Maar of dat nog kan zonder dat er dingen gaan smelten, durf ik niet te zeggen. Of bedoel je geen borgmiddel maar secondenlijm? Die kun je oplossen met aceton, of met kokend water. Of gewoon zo laten, het valt pas op als je er lang naar kijkt.

Wil je hem laten planeren? :mrgreen:

Loctite wil nog wel eens loskomen als je het verwarmt. Maar of dat nog kan zonder dat er dingen gaan smelten, durf ik niet te zeggen. Of bedoel je geen borgmiddel maar secondenlijm? Die kun je oplossen met aceton, of met kokend water. Of gewoon zo laten, het valt pas op als je er lang naar kijkt.

Planeren zal ze nooit doen, is t model niet voor, en bedoelde idd de secondenlijm
Gr alex

full
full

vandaag weer beetje verder gegaan,en ook maar eens een paar dingen in de kleur gezet,wel gelijk een ander gezicht zo

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben nu bezig om op het achterdek een cargorail te maken, ondertussen gaat t al aardig op een boot lijken zo

full

zat me opeens te bedenken dat er op de nl ook een rubberboot moest komen,dus heb een tekening op een plankje gemaakt als mal,en daar stukjes rondhout op maat gezaagd en aangepast,hier nu de rubber tube
full

en hier de vloer met schotje waar gelijk de bodemhoek inzit

Laatst bewerkt door een moderator:
Back