Smit Nederland

Heb je er bewust voor gekozen om de ligger van de beting achter (of eigenlijk voor) de staanders te plaatsen?

Bij alle plaatjes die ik hier heb zit de horizontaal voor de staanders zodat die tegen de staanders wordt getrokken bij belasting.

Heb je er bewust voor gekozen om de ligger van de beting achter (of eigenlijk voor) de staanders te plaatsen?

Bij alle plaatjes die ik hier heb zit de horizontaal voor de staanders zodat die tegen de staanders wordt getrokken bij belasting.
Idd bewust, anders kwam die tegen de lier aan

Alex, Je bent niet de enige die zoiets overkomt. Bij mij stond hij eerst ook verkeerd. Niet goed op de tekening gekeken. Zat gelukkig niet al te vast. Gr. Klaas.

Alex, Je bent niet de enige die zoiets overkomt. Bij mij stond hij eerst ook verkeerd. Niet goed op de tekening gekeken. Zat gelukkig niet al te vast. Gr. Klaas.

hij zit bij mij geschroefd,dus was erg makkelijk omdraaien haha

gr alex

vanavond de emblemen voor op de schoorsteen afgetekend,uitgesneden en gevijld,was een priegelklusje,maar tis gelukt

foto`s volgen

gr alex

full
full

vandaag poging gewaagd om de achterkant verder af te maken met de hekrol,heb een alu pijpje gemaakt waar ik 1 derde uitgezaagd heb,die op de achterkant gelijmd,en later er rondom blokjes hout om gelijmd die rubber blokken moeten lijken

gr alex

Laatst bewerkt door een moderator:
full
full

vandaag het kale houtwerk voorzien van de 1e laag grondverf,was kutten met een kwastje,denk toch dat ik de volgende lagen maar spuit

Laatst bewerkt door een moderator:
Back