Silverlit X-Rotor: 10 grams heli voor 30 euro.....

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb gelezen dat er ook een x twin revolution uit komt dit wordt een nog kleiner vliegtuigje wat ong. na 15 min opladen 6 minuten kan vliegen. Als ik er nog meer over weet post ik wat informatie

Pjotrrr zei:
Uitproberen maar in augustus... ;)

Ik hoop dat we wat meer info krijgen over deze kleine vlieger. Want als het in de huiskamer goed te doen zou zijn wil ik wel van de partij zijn van de inkoop. Met goed te doen bedoel ik geen storing van tl buizen, minstens 10 meter bereik en verder niet te veel storing van apperaten (bijvoorbeeld tv of geluidsinstalatie als dat zou kunnen storen)

Kleiner betekent meestal ook: sneller, dus of dat geschikt is voor binnenshuis :?: Ben benieuwd, het zou mooier zijn als bv. de originele xtwin drastisch lichter gemaakt zou kunnen worden, nu 19gram, omlaag naar bv. 8gram maar wel dezelfde afmetingen :wink:
Dan vliegt ie veel langzamer, dat moet je hebben voor vliegen in de huiskamer :wink:
Trouwens, ik zie net dat ik hier reageer op de xtwin in een micro-helikopter draadje, dus in een ander draadje verder hierover, of hebben we wel enige speling wat onderwerp betreft :?:

Wat ik me eigenlijk ook af vraag is:
Hoe zit het nou als je in de kamer vliegt, en er zit er 1 te zappen op de TV?
Dit zijn immers ook IR stralen.

En over de Piccoz in FMS, het model maken is niet moeilijk, maar de besturing na maken heb ik geen kaas van gegeten.

piccoz.JPG

narfer007 zei:
En over de Piccoz in FMS, het model maken is niet moeilijk, maar de besturing na maken heb ik geen kaas van gegeten.

piccoz.JPG

en heb je al uitgevonden hoe het zit met de besturing ?
want ik zou heh graag in mijn FMS willen. :wink:

ik wil hem ook graag in mijn fms dus als ie af is post hem dan ff :wink: :wink: :wink: :lol: :lol:

hoe kan je trouwens in fms nieuwe modellen maken :?: :?: :?:

vincent

ik heb ook liever het echte helietje, maar heb net de leverancier van silverlit voor de benelux gesproken en hij kom pas rond midden augustus :cry: :cry: :cry: daarom lijkt het mij voor tot die tijd wel leuk :wink: :wink:

ja als dat kan koop ik er een bij je !!!!!!!!!!! :wink:

maar ja gebeurt dat niet dan sullen we moeten wachten :cry: :cry: :cry: :cry:

maar weet iemand hoe je modellen kan maken in fms :?: :?: :?: :?:

mensen ik ga de Picco z en de gyrotor Groot inkopen (heb ik ook gedaan met de blade runner II heli)

hebben jullie intresse stuur mij dan even een mailtje hoe meer aanmeldingen ik krijg hoe goedkoper ze worden!

stuur je mailtjes naar avee@solcon.nl voor vrijblijvend aanmelden!

Groet Appie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back