Silverlit X-Rotor: 10 grams heli voor 30 euro.....

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ze zijn inderdaad allebij 2kanaals

ik denk piccoz 30 en gyrotor rond de 50 euro :P :P :P

grote heeft volgens mij ook een netstroom oplader

nou nog wat meer specificaties :wink: :wink:

vincent

die grote, de gyrorotor, kan die statisch blijven hangen in de lucht? aangezien de kleine piccoz altijd naar voren vliegt en ir is, gaat mijn aandacht uit naar de gyrorotor, mits deze statisch kan blijven hangen..

marklwd zei:
die grote, de gyrorotor, kan die statisch blijven hangen in de lucht? aangezien de kleine piccoz altijd naar voren vliegt en ir is, gaat mijn aandacht uit naar de gyrorotor, mits deze statisch kan blijven hangen..

hij kan volgens mij wel statiesch hangen heb ergens gelezen dat naar rechts bocht hem snelheid geeft en links juist niet :wink:

ook mijn voorkeur is de gyrotor :lol: :lol: :lol:

vincent

Et zijn allebij min of meer kleine versies van een skywatcher. :P Hij blijft hangen als je volle uitslag geeft op links of rechts, maar dan hangt ie wel tollend stil.

ik denk dat ik hem toch wel eerder koop wil hem zo graag

en als ie goed vliegt, komt ie dan wel op ebay :?: :?: :?: :lol: :lol: :lol:

Ja hoor, die chineesjes zien er dan brood in, en kopen even zon containertje op, om ze voor kleine winst massaal op ebay te verkopen. :p Zo werkt dat met zoveel kleine speeltjes. ;)

Buiten in de meeste gevallen te veel storende IR straling....Overigens verwacht ikdat beide heli's alleen met vrijwel windstil weer buiten goed zullen vliegen.
Net als de X-Twin zijn ze erg licht, dus het waait weg met wind...

en met die storing gaat hij dan dingen doen die je niet wil? bijvoorbeeld dat hij vol gas weg vliegt.
of dat de moter uit valt?

Dat zit er wel in...
Afwachten maar tot ze in augustus hopelijk te koop zijn.
Met dat kleine IR ding is denk ik wel leuk in de huiskamer te fladderen.

Zou je daarmee n beetje door de hal in alphen kunnen vliegen denk je? Ik heb gehoord dat TL balken ook IR storingen kunnen geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back