Shortcourse topic

Nieuw kapje gespoten..

Jconcepts Ford F250 body

2011-12-07%25252021.00.35.jpg

2011-12-07%25252021.02.26.jpg

2011-12-07%25252021.01.05.jpg

Wel jammer dat je me voor was. Ik heb de mijne nog niet aangeraakt. Had ongeveer de zelfde klassieke retro kleurstelling in gedacht. Nu moet ik weer wat anders verzinnen. :rolleyes:
Die styling die Murky gebruikt heeft heb ik trouwens eerder gezien!
(Stond die niet op de JConcepts website?)

Ja dat is ongeveer het klassieke thema op de F150 zoals ook door Tamiya op de markt gebracht.
Tamiya-58495-Ford-F150-1995-Baja.jpg

Veel Associated bodies hebben ook die kleurstelling in de promo's. Ik ga er ook zo een maken maar dan met parelmoer.

Laatst bewerkt:
mooi gespoten murky, wilde hem eerst ook zo doen, alleen dan zonder het rood.. echter wilde hem uiteindelijk qua styling toch wat meer op mijn body van mijn b4 laten lijken (voorzover dat kan). De racestickers zijn van Parma.

Wil eigenlijk nog grote witte cijfers op de zijkant.. want vind het wel een erg groot blauw vlak.

Wel jammer dat je me voor was. Ik heb de mijne nog niet aangeraakt. Had ongeveer de zelfde klassieke retro kleurstelling in gedacht. Nu moet ik weer wat anders verzinnen. :rolleyes:

ik had waarschijnlijk precies dezelfde gedachte als jou.
ford had in de jaren 80 een compleet fabrieks team met de kleurstelling zoals ik em heb laten spuiten.
het model kap is ook een F250 uit 1979
oldskool kap verdient een oldskool paintjob.

eigenlijk vond ik de zwart/rode die Jconcepts ook op de site heeft, iets mooier. maar uit practische overweging ( zichtbaarheid op de track ) voor rood/wit/blauw gekozen

nu nog wachten op een paar stickers die ik gekocht heb en hij is klaar. moet nog wat kleine detailstickers op, wat nummering en witte letters ( waarschijnlijk team associated ) op de blauwe fenders

vond ik mooier
aorub8.jpg

vond ik practischer
2mmcx05.jpg

Laatst bewerkt:
Oh wat zijn het toch mooie auto's nou ja ik ben vandaag jarig dus ja heb al 210 euro dus ja komt in de buurt mischien nog mn eigen bedrijf starten:) (eieren verkopen ;)

Toch effe een minuutje stilte (en respect) voor deze man.
Hij is onlangs gestorven in een vliegtuigongeluk!:cry::cry::cry:

Back