W
#willem
Guest
Heb hem ook besteld echter wel een nieuwere versie.
Met verbeterde elektronica hopen dat het wat is hij komt maandag binnen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb hem ook besteld echter wel een nieuwere versie.
Uiteraard Zal een orginele hpi beter zijn maar ik denk dat je voor dit geld veel plezier zult hebben zijn er verder nog punten waar ik op moet letten bij deze auto?
Nou ik heb hem vandaag binnen gekregen valt niet tegen ziet er netjes uit alleen 3van de 4 wielmoeren zaten verkeerd om en de failsafe moet ik nog ff fixen hij slaat namelijk nog niet op de rem als ik de zender uit zet Moet ik die mis nog instellen?
Whahaha NEE. Zo dom ben ik niet ik. Snap ook wel dat je dat op de zender kan veranderen en dat heb ik ook geprobeerd en dat werkte niet... Conclusie storing Heeft iemand een site waar je alle onderdelen van de shengqi kan bestellen ? Oftewel nieuwe band
In mijn ogen heb je gelijk met dat basgitaar verhaal.
Ik heb nou al een jaar mn rovan en ik heb niks stuk gehad zonder dat het mn eigen schuld is.(ik spring nog wel eens een beetje ruig en hoog)
Het grappige is dat voor deze rovan 5T twee HPI! 5b's gehad heb. En ik kan van beide zeggen dat ze me super goed bevallen.
In jouw geval zou ik gwoon een rovan kopen bij pitstop omdat je dan ook hun service en garantie erbij hebt.
Yep met failsave .
Hallo,
Ik heb ook een Shengqi Baja gekocht en met zeggen dat er best goed uitziet, voor het geld dat je er voor betaalt. Dit is mijn eerste big scale auto na een aantal Nitro auto's.
Ik heb alleen een vraag over de ingebouwde failsave kan iemand mij uitleggen hoe ik die failsave in kan stellen.
Alvast bedankt.