Bouwverslag Saab 91D Safir

Stekkers gemaakt voor de verbinding tussen vleugel en romp.

16694137461284154645484411648419.jpg

Wouw , knap hoor dat je dat allemaal kunt :worship: en ook nog tegelijkertijd filmen :worship:
Ik denk dat het erop neer komt dat als je de motivatie hebt, alles kunt leren.
Filmen bij de freesmachine is niet moeilijk omdat die CNC aangestuurd is; je moet heel veel voorwerk doen, maar eenmaal alles voorbereid, doet hij het werk 'while you wait'. (Het is nu wel wat lastiger mooie video-opnames te maken door de ombouw die er staat, daarvoor moet ik eigenlijk een camera monteren.)
Mijn draaibank is echter 'gewoon' conventioneel, wat filmen in je eentje wel heel moeilijk maakt, dan kan ik de camera niet vast houden. Van daar dat die beelden uit foto's bestaan.

In mn WACO SRE had ik een stukje brandstofslang in een alu buisje in de voorlijst gemaakt, zodat de pitot buis, die een uitstekend stukje carbonstaaf had, erin geduwd kon worden. Voordat ik het zo maak, vroeg ik mij af hoe jullie dat doen...

Zoooooo ongelofelijk mooi dit!!!! Erg gaaf te zien hoe je afgelopen jaren gegroeid bent, ben erg jaloers op alle handelingen die je inmiddels kan. Zo gaaf dat je die cnc handelingen en 3D printen kan doen, dat brengt heel veel extra mogelijkheden in het bouwen. Motivatie ontbreekt het bij mij niet aan....tijd en prioriteiten zijn mijn grootste vijand.

Genieten dit!

Grt,
Gerald

Ja, het blijft een lastig balans. Zonder werk geen geld, met veel werk geen tijd...

Bedankt voor de complimenten, dat boost de motivatie nog hoger dan hij al was :banana:

Back