Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De haakjes aan de blokken zijn gemaakt van oogboutjes en dus niet te koop. Oogboutjes zijn in nagenoeg iedere modelbouwwinkel wel te vinden in diverse maten, haakjes zijn vaak wat moeilijker te vinden. Waar ze nagenoeg alles hebben op dit gebied is hier; https://www.cornwallmodelboats.co.uk/index.htmlWie helpt mij aan een adres waar ik de haakjes en de oogjes kan bestellen, ik probeer ze zelf te maken maar krijg ze niet mooi rond.BVD Jos. En Piet de kanonnen zien er prachtig uit, compliment
![]()
Waarschijnlijk komen deze kant een klaar uit zo'n printertje.. ze zien er tenslotte allemaal strak hetzelfde uit.Het geschut is bijna compleet, de broekings zitten er allemaal op en de zij-takels zijn ook gemaakt, de achterste twee zitten er al op,
Bekijk bijlage 350438
Dank je wel Stephan, de foto's worden allemaal gemaakt met een 'echte' camera en dus niet met de telefoon, wel meestal met kunstlicht, wat een beetje een nadeel is voor de kleur echtheid.Heel mooi Piet, je maakt ook mooie foto's. Bij mij zijn de foto's niet zoals het in werkelijk is. In elk geval lelijker.
Kolderstok? Wat een kolder om dat zo te noemen. Maarja roerstok is ook een dingetje. Die krijg je bij de Gamma.
Geeft dit niet een aantal kompas-streken aan? Zodat de kapitein kon zeggen: "roerganger: 2 streep bakboord!"k bedoel de latjes voor het daglicht die cirkelwijs op het dek liggen waar de roerganger hoort te staan