Hans Groenenberg
Forum veteraan
.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mischien kan je de trapbomen nog iets minder zwaar uitvoeren om breedte te winnen. Mogelijk de treden ook nog wat minder breed zodat het alsnog tussen de handgrepen past ? Zonder je bordes spreekt het mij wat meer aan namelijk.Ik wil daar waar je aan boord komt via de buitenboord trap (moet nog gemaakt worden) een trapje plaatsen naar het dek maar, nadat ik het trapje had gemaakt wil het niet erg goed passen i.v.m. het geschut wat daar staat opgesteld...
Bekijk bijlage 347954
Zoals te zien krijg ik het trapje niet mooi centraal onder de beide handgrepen omdat het wiel van het rolpaard in de weg zit. Als oplossing plaats ik een klein bordes hetgeen dit probleem oplost en er ook nog aardig uit gaat zien (moet nog wat bewerkt worden en natuurlijk gebeitst,
Bekijk bijlage 347955
Dit is natuurlijk een kwestie van smaak, wel of geen bordes. De trapjes smaller maken is niet echt een optie omdat de verhouding met de rest dan niet meer past, ze zijn nu 10 mm breed.Mischien kan je de trapbomen nog iets minder zwaar uitvoeren om breedte te winnen. Mogelijk de treden ook nog wat minder breed zodat het alsnog tussen de handgrepen past ? Zonder je bordes spreekt het mij wat meer aan namelijk.
sluit ik me helemaal bij aan.jii ook piet