Waar komt de naam iepenpomp vandaan? Hopelijk kan je nog een beetje vakantie houden Piet.
Volgens mij een pomp van iepenhout. De taaiheid van het hout maakte het geschikt voor hogere druk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar komt de naam iepenpomp vandaan? Hopelijk kan je nog een beetje vakantie houden Piet.
Helaas moet ik je een definitief antwoord schuldig blijven, maar de uitleg hierboven lijkt me logisch.Waar komt de naam iepenpomp vandaan? Hopelijk kan je nog een beetje vakantie houden Piet.
Ik heb de brasguns op het achterschip al matzwart, tevens komt er van de boeg tot het hek een zwarte strook vol met gouden ornamenten (de optie in de beschrijving is blauw of zwart en ik kies voor zwart deze keer). Rond de poorten komen ook gouden ornamenten dus ik denk dat de zwarte lopen daar wel goed bij gaan uitkomen. Maar de messing kleur zou misschien ook best wel kunnen, is gewoon een kwestie van smaak vrees ikniet gezien. Wel jammer. Het ziet er allemaal zo netjes en nieuw uit. Denk daar passen net gegoten bronzen kanonnen bij.
Dat klinkt veel belovend!Ik heb de brasguns op het achterschip al matzwart, tevens komt er van de boeg tot het hek een zwarte strook vol met gouden ornamenten (de optie in de beschrijving is blauw of zwart en ik kies voor zwart deze keer). Rond de poorten komen ook gouden ornamenten dus ik denk dat de zwarte lopen daar wel goed bij gaan uitkomen. Maar de messing kleur zou misschien ook best wel kunnen, is gewoon een kwestie van smaak vrees ik![]()
dus het geschut word slechts tijdelijk opgesteld om de juiste positie voor de ringen te bepalen