Rock crawler en scaler topic

Wat is het hier stil.
Ik heb ff niet stil gezeten,ik heb mijn droom auto,een cc-01pajero.
Bij deze een paar pics.

IMAG0036-2.jpg


IMAG0030-2.jpg
 
GAAF die heb ik ook gehad!!!



alleen die lier haak beter gelijk vervangen. want die kan niks hebben en breekt gelijk af.
 
hij heeft het al aardig lang uitgehouden,zowel op de Wraith als op deze.
Ik moet alleen nog de richting aanwijzers schilderen.
maar voor de rest rijdt hij als een zonnetje met zijn 50T motor er in.
De rest aan electronica heb ik vervangen voor Traxxas omdat dat mooi waterdicht is,en dan kun je pas echt goed trial rijden.

Ik had hem als standaard uitvoering hier gekocht van een mede forum lid,en heb hem flink verbouwd.
 
hij heeft het al aardig lang uitgehouden,zowel op de Wraith als op deze.
Ik moet alleen nog de richting aanwijzers schilderen.
maar voor de rest rijdt hij als een zonnetje met zijn 50T motor er in.
De rest aan electronica heb ik vervangen voor Traxxas omdat dat mooi waterdicht is,en dan kun je pas echt goed trial rijden.

Ik had hem als standaard uitvoering hier gekocht van een mede forum lid,en heb hem flink verbouwd.


Wat heb je er precies ingezet van traxxas dan?
 
Klopt als een bus.

De xl-5 kan de 50T motor makkelijk aan en de trx2075 servo is voor deze wagen mooi sterk.
En nu kan ik hem mooi door een beekje of plas laten rijden.
 
Ik heb mijn cc nu voorzien van nieuwe schoenen.
En ik ben er voor het eerst mee naar buiten gegaan,ff in het zand en op het gras van het speeltuintje aan de overkant

IMAG0334.jpg


IMAG0333.jpg
 
Ehm, de XL-5 wordt meestal standaard geleverd met een Titan, en die is 12T.
Een motor met meer turns is dus helemaal geen probleem, minder dan 12T kan wel een probleem zijn


Maar dat is allemaal niet nodig voor de trail-meetings. De meesten rijden met een 35t of 55t motor.....
 
Mannen, ff snelle vraag.

Ik heb een cc01 touraeq overgenomen. Er zit een 7,2 nihm accuutje bij.
maar op t regelaartje en t motortje staat werkelijk helemaal nix.

Kan ik daar nu toch een 2s lipootje aanhangen?
Hoe kan ik dat weten?

Uiteindelijk zal ik t wel gewoon proberen, maar vliegt dan de regelaar in de fik of beide of..?
 
de regelaar zal niet in de fik vliegen,maar je weet niet of er een lipo cut off op zit.
dus ik zou het niet proberen want dan rij je wel je lipo naar de eeuwige jachtvelden.

een lipo is maar 0,2v meer dan je nimh accu,dus dat is geen boosdoener.

Maar waar zijn de foto's, show me the pictures!!!!
 
Mijn nieuwe (zelfontworpen chassis) sportklasse ax10.
Nog lang niet af. (en staat ook bij bouwverslagen) Maar toch even een paar foto;s

IMG_0274.jpg




IMG_0273.jpg




IMG_0272.jpg




IMG_0271.jpg




IMG_0270.jpg
 
tja daar heb je wel weer gelijk in eddy.
maar welke esc is waterproof,en heeft een dragbrake??????

Het conrad regelaartje is gemakkelijk open te maken en te plastidippen.
Omdat de elektronica ruim in de behuizing zit krijg je hem ook weer makkelijk dicht.

Zorg alleen even voor een lipo alarm want hij heeft geen cutoff.
 
Ik heb er nu mijn xl-5 regelaar er in en hij rijdt geweldig, ook door het water gaat hij goed.
Nu nog effe mijn richtingaanwijzers in kleuren en wanneer de stickers binnen zijn die er op plakken en dan is hij helemaal klaar.
 
Back
Top