Rock crawler en scaler topic

Nu maar weer even wat crawler updates ;)
Aangezien ik nu al een tijdje teamrijder ben van rc4wd, vond ik t hoog tijd om eens met 1 van hun producten te gaan rijden.
Nu had rc4wd altijd de bully as, alleen was deze onderhand aardig gedateerd.
Nu heb ik dus het voorrecht om als eerste in Europa met de nieuwe bully 2 as een crawler op te bouwen..
Deze is nog niet verkrijgbaar. ;)

even een paar foto's van de assen

IMAG0172.jpg

IMAG0173.jpg

IMAG0174.jpg

IMAG0175.jpg

Ik zal de assen op een eigen chassis (team NCD) gaan plaatsen..
Samen met axial scx10 dempers, NCD wielen, Ottsix banden, Team Brood motoren en castle micro sidewinder regelaars (2 stuks, voor elke motor 1)

Ziet er mooi uit zeg die assen.

Ik ben ook weer even bezig geweest met mijn Jeep, althans eerder met de inhoud ervan.

Rambo en mr. Terminator zitten er nu in. Maar dacht tja wat moet ik nu met het blondje..

En aangezien de auto toch een luguber/zombie/etc. thema krijgt, dacht ik... dat blondje :murder: die verdwijnt (tijdelijk) in een bodybag achterin. (she became a Zombie)

Ze is immers ook niet meer te gebruiken als scale poppetje achterin want de vorige " eigenaar" heeft haar door midden gezaagd en in 1 bepaalde stand gefixeerd.

DSC_0009.jpg

DSC_0010.jpg

DSC_0016.jpg

DSC_0011.jpg

sorry voor de onscherpe foto's heb nu even een tijdelijk telefoontje en die maakt bagger foto's.

Zo me Basis chassis is binnen en daar is ook alles mee gezegd.

dit is het idee

IMG_0297-border.JPG

Foto550-LPICTC4I.jpg

onderkant chassis

Foto550-4OJGLUUW.jpg

Bijna klaar engeltje

Foto550-WCUT8YZM.jpg

Foto550-RPPYMSHA.jpg

Nu worden de assen, dopjes en het deksel van de vertragingsbak en de bovenste draagarmen worden nog na gezonden :help: ;)

en de rest Dat word nieuw besteld

Ja makkelijke chassistjes

En alles wat je dremelt en aan pas is gelijk goed merkbaar in het rijden.

En als je het chassis verzaagd of verkloot voor 22 euro heb je een nieuwe badkuip.

Hey luitjes,

wat vinden jullie van mijn Axial SCX10 met Jeep JK hardbody.

Toen ik hem 2e hands kocht zag hij er zo uit.. zonder de 2 filmsterren.
20131018_134717.jpg

en nu ziet hij er na een paintjob van mijn lokale hobbyshop er zo uit..

20140111_170431.jpg

20140111_170528.jpg

20140111_171229.jpg

20140111_170715.jpg

en met zelfgemaakt camouflage net (van compress verband)
20140113_122749.jpg

20140113_122828.jpg

20140113_122640.jpg

Ik had eigenlijk deze stickers gekocht voor op de voordeuren,
$_57.JPG

zelfs in verschillende kleurstellingen. Maar uiteindelijk ervoor gekozen om ze niet te plakken want ik vind het zonde van de mooie paintjob en het wordt gauw to much..

wel zou ik kleine plak lettertjes willen hebben langs de motorkap. en bij de voorruit dat lijkt mij wel redelijk subtiel.. ZOmbie Outbreak response team

zoiets als dit.. maar dan schaal 1/8
$T2eC16JHJIYE9qUcNbUqBQWdTZFdqg~~60_1.JPG

hier wat foto's
het taireepje (hoe schrijf je dat?!)
moet nog worden verwijdert aan de servo zitten geen lipjes meer op hem vast te maken, Hij is namelijk gebruikt voor een opbouwproject .

EDIT: de body word donker metallic blauw (hoop dat het wat gaat lijken) en er zit een zonnedakje/netje op en later nog een light kit met beetje gloeilamp stijl als ik die kan vinden
ik hoop ongeveer deze kleur:
full

full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk, veel plezier ermee.

Check even op youtube het filmpje van squirreld. Die laat zien hoe je de accu aan de voorzijde kan bevestigen. Rijd een stuk beter.

ja klopt te weinig grip van Vooren rijd nu ook al een stuk beter ja ik heb hem gespoten zal even een foto toevoegen later
P.S. ik heb er nu een 55t inzitten op 2s

Back