Rock crawler en scaler topic

geen G-Made R1?

nee is niet scale he ik plak toch me velg met 150 a 200 gram lood

dus beetje krom he carbon wielen omdat het niks mag wegen en dan lood der om heen draaien:wink:

g-made r1 zuigt enorm... Axial heb ik alleen maar goeie ervaring mee.. Ook zijn hier een heleboel goeie tuningsdelen voor te krijgen

UltimateRC network vond die gmade wel gaaf volgens mij... [URL="
R1 Rock Buggy RC crawler review - YouTube[/URL]

EDIT: a;ls ik hem nog een keer kijk is hij toch minder positief... Maar hij heeft wel een paar vids over hoe je het meeste van die die dingen kan fixxen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hem zien rijden. Er zijn toch wel aardig wat gebreken aan. En mijn voorkeur is axial. Heb bijna alle modellen nu wel gehad. En rijd nu ook al 2 jaar competitie met de xr10.

Op 8 en 9 september worden de open dagen gehouden van MVW Purmerend.
Prima gelegenheid om het Crawlen/Scalen wat meer bij een breder publiek te showen.

Op 8 september is er de laatste dag van de avond competitie, hopelijk kan er nog om de prijzen gestreden worden. Of er deze dag de mogelijkheid is om vrij te rijden valt moeilijk te zeggen.
maar misschien kan er tussen de tweede en derde run wat tijd vrij gemaakt worden voor een "Show 'l Elegance'.

Op 9 september kan er vrij gereden worden en kunnen er wellicht één of meerdere runs gereden worden.
Probeer een run zoveel mogelijk in het zicht van het eventuele publiek te houden, zodat deze goed kunnen volgen wat er gebeurt eventueel met uitleg van een collega rijder.
Op deze dag willen we een paar keer een 'Show l Elegance' houden.
Tijdens de 'Show l Elegance' willen de diversiteit aan crawlers en scalers aan het publiek laten zien.
Als je daar aan mee wilt doen neem dan op een a4tje wat gegevens over jezelf en je auto('s) mee.
We hebben op zondag iemand die aan het publiek deze gegevens vermeld.
We rijden dan met tussenpozen een stukje over de rotsen bij het hek, zodat het publiek het goed kan zien.

helaas zal ik er niet bij zijn.. word dan alweer een jaartje ouder namelijk

Zo, vandaag een gezellige dag gehad met Serge.
We zijn lekker aan t solderen geweest.. nu nog wegwerken met tiewraps... ;)
Mijn wagen rijd en die van Serge ook..
De wagen is nu 2.1kg rtr met knuckleweights en al.
Er moet nog wat af, aangezien ik de 4oz wil halen.
Mijn electronica is nu aan de as bevestigd en nog niet gedecased. De electronica ligt op een plaatje van rowdyracing..

foto's

IMAG0138.jpg

IMAG0137.jpg

Axial Wraith: 1st FPV ride...

Hi guys...

Hieronder dan de eerste FPV rit met de Wraith. Gereden op een industrieterrein in Alkmaar....erg leuk!!

Binnenkort ook maar eens wat 'klimmerigs' proberen te doen met de FPV-Wraith...:D

is al bekend bij mij!

kosten zijn 120 euro per 2 assen

ook mooi is dat de diff huis niet zo groot is

zal voor met zelfrijder project 2 assen bestellen

Jeps, ook al bekend hier (al een jaartje ofzo). ze zijn zeker leuk voor custom projecten.
Voor de rest zijn ze nogal lelijk ;)

lelijke assen???
maar daar zie je niks van als je bij sommige ziet als ze door de bagger geploeterd hebben
met kilo s aan bagger aan/onder/in/op de scaler/trial auto :D:D:D

Ben met een crawler rock racer project bezig. Leuk voor mee naar het strand en zo. Ligt een 13.5t xerun te wachten met een sensored esc van hobbyking.

d52e96a5-31d3-27f3.jpg

mijn JK begint er op te lijken

vandaag mijn metalen roofrack + metalen fiets gemonteerd.

ik heb nu volledig werkende verlichting.

richtingaanwijzers
alarmlichten
dimlicht
remlichten
verkeerslicht
achteruitrijlicht
floodlights ( roofrack )

ve8269.jpg

k4ee02.jpg

mijn JK begint er op te lijken

vandaag mijn metalen roofrack + metalen fiets gemonteerd.

ik heb nu volledig werkende verlichting.

richtingaanwijzers
alarmlichten
dimlicht
remlichten
verkeerslicht
achteruitrijlicht
floodlights ( roofrack )

ve8269.jpg

k4ee02.jpg

Mooie bak!!!!
Hoe is t met t crawlen bij mvb???? komt er nog eens een crawlwedstrijd???

Back