Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kasteel voor heaumeaux? Of is dat de vrijgezellenboerderij? Ziet er meer zo uit toch? :mrgreen:

5723322164_37e43e6d56_z.jpg

Heeft er iemand toevallig nog een prop adapter liggen die ik overnemen kan.
as maat: 5 mm. is voor de caravelle.

Heb nog een 5 mm liggen die blijkt niet te passen
binnenmaat v.d. de oude propadapter blijkt 6 mm te zijn.

Laatst bewerkt:
Zo, de hele avond niet zelf gevlogen. :p ;)

En de jet van Ronald was echt gaaf, mooi gevlogen door Niels.. Met de radargun geklokt op 278 per uur maar dat was nog niet top snelheid. Dat komt nog wel. :yes:

Vandaag ook met een jet gevlogen... maar dan met de snelheid van het licht dior de ruimte heen. Althans dat moet het voorstellen als je met 100 km/uur omhoog geschoten wordt in een karretje :mrgreen:

En de jet van Ronald was echt gaaf, mooi gevlogen door Niels.. Met de radargun geklokt op 278 per uur maar dat was nog niet top snelheid. Dat komt nog wel. :yes:
2e vlucht 328 kmh, 3e nog iets harder.., belangrijker was de betrokkenheid van de mede vliegers..

respect :worship:"voor de discipline op het veld tijdens de vluchten, door de toeschouwers .... :thumbsup:

Laatst bewerkt:
groot respect :worship:"voor de discipline op het veld tijdens de vluchten, door de toeschouwers .... :thumbsup:[/QUOTE]

Goeie smoggels.

Was ook een kleine moeite.:bye:

Heren vandaag voor het eerst gevlogen! wat een ervaring!:p bedankt!
Welkom bij de club grote kinderen. :thumbsup: ;) Alle credits ook aan Maikel die zijn Bixler ter beschikking stelde voor deze ultieme besmetting. :lol:

pas maar op .. het werkt verslavend.. en dan is het te laat ;)
Te laat dus... :oops:

2e vlucht 328 kmh, 3e nog iets harder.., belangrijker was de betrokkenheid van de mede vliegers..

respect :worship:"voor de discipline op het veld tijdens de vluchten, door de toeschouwers .... :thumbsup:
Dan was die piek niet tijdens de meting met radar, die bleef steken op 278km/u (eerste meting 259km/u). Ik moet zeggen, het ziet er wel übervet uit als je dat brok geweld recht op je af ziet komen. Gelukkig is Niels een ervaren piloot dus niet echt met knikkende kniëen gestaan. :D

En ja, bijna 12kg geweld dwingt vanzelf wel respect af. Ik beschouw turbine-vliegen toch wel als het ultieme van de modelvlieghobby. :yes: De techniek, het geluid, de geur, de powerrrrrr.... Super vet gewoon. 8)

Dan was die piek niet tijdens de meting met radar, die bleef steken op 278km/u (eerste meting 259km/u). Ik moet zeggen, het ziet er wel übervet uit als je dat brok geweld recht op je af ziet komen. Gelukkig is Niels een ervaren piloot dus niet echt met knikkende kniëen gestaan. :D
Klopt, dat was gas vanuit de bocht en vlakke (licht dalende) vlucht, piek was vanuit de looping.
En ja, bijna 12kg geweld dwingt vanzelf wel respect af. Ik beschouw turbine-vliegen toch wel als het ultieme van de modelvlieghobby. :yes: De techniek, het geluid, de geur, de powerrrrrr.... Super vet gewoon. :cool:
Mee eens :yes:
winter projectje zoeken gaat :pc: :mrgreen:

*al wat op het oog heeft* :oops:

Welkom bij de club grote kinderen. :thumbsup: ;) Alle credits ook aan Maikel die zijn Bixler ter beschikking stelde voor deze ultieme besmetting. :lol:

Graag gedaan. Hij heeft het virus goed te pakken, en was erg dankbaar dat hij mocht vliegen. Ging hem prima af.:thumbsup:

@ChocoJoop. Gister voor het eerst met de Calmato gevlogen. Is wel heel wat anders dan die Bixler maar vliegt super.
Heb hem zelf al twee keer geland en één keer opgestegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back