Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister voor het eerst met de Calmato gevlogen. Is wel heel wat anders dan die Bixler maar vliegt super.
Heb hem zelf al twee keer geland en één keer opgestegen.
Goede leermeester *kuch* *proest* :lol:

Het verbaast mij altijd hoe "under powered" basis setups zijn. Vreselijk om vol gas te moeten vliegen om überhaupt nog in de lucht te kunnen blijven. 20% meer vermogen is wel zo prettig. :yes: Het hoeft echt niet 5x teveel vermogen te zijn à la 1000W/kg maar 250W/kg is toch wel een minimum voor gewone kisten (zwevers mag lager).

Goede leermeester *kuch* *proest* :lol:

Het verbaast mij altijd hoe "under powered" basis setups zijn. Vreselijk om vol gas te moeten vliegen om überhaupt nog in de lucht te kunnen blijven. 20% meer vermogen is wel zo prettig. :yes: Het hoeft echt niet 5x teveel vermogen te zijn à la 1000W/kg maar 250W/kg is toch wel een minimum voor gewone kisten (zwevers mag lager).

Hoezo voor zwevers mag t minder????
Setup voor mn Blizje is piek fijn in orde :D

grtz

ik probeer de contactgegevens te bemachtigen van dat nieuwe lid dat gister op het veld was. Volgens mij heet hij ruud? Hij wil heli gaan vliegen en een 500DFC aanschaffen. Ik zou hem daarmee helpen, maar kan hem niet contacteren nu :( Kan iemand mij helpen toevallig?

Klinkt dit bekend in de oren :rolleyes:

Burgemeester Assen is winkeldief

Jaap Kuin is een winkeldief. De beste man, tijdelijk burgemeester van de mooie stad Assen, heeft bij een bouwmarkt een paar boortjes achterovergedrukt.
De PvdA'er werd op 28 juni door Bromsnor in de boeien geslagen. Hij wilde de TT-drukte in de Drentse hoofdstad ontlopen en was in Groningen naar een bouwmarkt gegaan. Hij liep echter de winkel uit met twee boortjes in de jaszak.
Kuin was deze naar eigen zeggen vergeten af te rekenen. "Ik had van alles nodig voor mijn boot", verklaart hij. Hij had veel spullen nodig voor het vaartuig en nam meteen wat verf mee voor zijn huis. "En die twee boortjes dus. Ik had mijn handen vol en heb die dingen in de gauwigheid in mijn zak gestoken."
Zonder erbij na te denken nam hij deze mee. Erg dom, zo geeft Kuin zelf toe, maar hij had ze echt niet willen jatten. "Man, ik heb rond de 75 euro afgerekend. Daar hadden twee boortjes van zo'n 9 euro per stuk echt nog wel bij gekund."
De bebrilde krullenbol is al een poos wethouder in de mooie Drentse stad. Na het opstappen van Sicko Heldoorn is hij tijdelijk benoemd tot burgemeester. Wat de diefstal voor gevolgen heeft voor zijn politieke carrière, is helaas niet bekend.

Bron: Dagblad van het Noorden

ik probeer de contactgegevens te bemachtigen van dat nieuwe lid dat gister op het veld was. Volgens mij heet hij ruud? Hij wil heli gaan vliegen en een 500DFC aanschaffen. Ik zou hem daarmee helpen, maar kan hem niet contacteren nu :( Kan iemand mij helpen toevallig?

al gelukt via sammmmm

Nee man, dat hebben we hem uit zijn hoofd weten te praten. Vaste vleugels was veel leuker. :p :yes:

morgen nog jetten ronald?

Egocentrische uiensnijders en lompe traktors willen we zo min mogelijk. Enige uitzondering is zo'n blazende kero-stoker. ;)

ok, plaatjes van gisteren om alvast in de stemming te komen... ;)

(eerst straks maar ff verse sap halen..) :?

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, Tandjes zeg.... 8O

ff fuel halen...komt per liter op 4 Eypo's (moet je ook nog even de goede contacten hebben, anders is het nog duurder). :|

2 L per vlucht is...... :? en dan 3-4 vluchtjes per avond....... :eek:

ff verder googelen.. :pc:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back